1.4.2012

I refuse

Historian koe on tehty ja enää on ruotsin koe jäljellä. Mää _en_ jaksa lukea ja en osaa ja mua ärsyttää suunnattomasti ku en osaa. : ( Jostaki syystä ruotsi on ollu mahdottomuus ja saksa kans. Osasin niitä molempia sillon ku aloin niitä kieliä alunperin lukemaan, mutta sitte jossaki kohtaa tipuin niin onnistuneesti kärryiltä että oon tunneilla sillee: WARNING, WARNING!! Brain disconnected!!!
Tässä oon kamppaillu 3 kappaletta läpi ja suomentanu niitä äitille ihan tuskissani ja jossaki vaiheessa ei ollu kaukana että ois kirjat lentäny seinää. : [ I very much dislike that language. Vielä ois 3 kappaletta jäljellä ja neki pitää mennä kohta kahlaan läpi. 

Sitte keskiviikkona on se varsinainen koetus eli koe ja siihen asti mää yritän parhaani mukaan oikeasti syventyä opiskelemaa tuota raivostuttavaa kieltä, jota en osaa. Toivon mukaan kokeesta nappaisin 5½-8 numeroksi (odotukset eivät obviously ole korkealla) ja sitte sen jälkeen on taas vähän parempi olo ku oon saanu sen selvitettyä.

Sisko ja Niklas tulee keskiviikkona meille ja oon ihan mielissää ku tuntuu että siitä on taas liian kauan ku on niitä nähny vaikka sisko oliki täällä sillon wanhojen aikaan. Torstaina mun pitää kävästä koulussa yhellä ainokaisella tunnilla ja opolla ja sitte tuunki kotia ja alan toivottavasti suunnittelemaan että mitä teen viikonloppuna kun tosiaan täytän 18. (<---- tuntuu niin tyhmältä tulla täysikäseksi...)

Sen verran oon tietonen että Keela tulee meille ja että lauantaina käyään jollaki superpitkällä kävelyllä yhessä porukalla. : o Metsään rämpimää <3 Pitää muistaa ottaa kamera mukaa! XD Se viikonloppu on onneksi "pidennetty" pääsiäisen takia ja mietin että varmaan kuvia ois tulossa (toivon mukaan) ja mitä nyt oon kuullu niin mahdollisesti myös videomateriaalia uudella vempeleellä, mutta siitä en oo vielä varma. : D Sen näkee sitte viimestään sillon sunnuntaina toivon mukaan. 

Eilen mää halusin tehä jotkai mielenkiintoista jälleen ku ylimääräinen energia potkas päälle. Vietin sitte iltaa Keelan kanssa Stickamissa ja meikkailin ja oli mulla kyllä ilosta. XD

Nyt suhteutettuna siihen miltä mun hiukset näyttää niin ne mun mustat hiukset näytti peruukilta :'D



I will admit I am having some problems with this hair color:

IT FADES SO FAST!!!!!

Daymn..

Anyho

Tuntuu oudolta ku meän äiti taas repas jostaki idean että se haluaa laittaa mun huoneen turkoosiksi ja nyt täällä on niin....niin....järjestelmällistä. D: Mulla on sillee että mun järjestys on epäjärjestyksessä ja sillon ku meän ätiin mielestä mun huone on sotkunen nii mulle se on just ihanteellinen ku löyän kaikki mun tavarta ihan heti ku niitä tarvin, mutta nyt oon ihan hukassa taas että mikä on missäki. :'D 


My nose hurts ;---;

Btw se elokuva Arrietty oli niin käsittämättömän söpö!!!! En muista sanoinko siitä jo viime viikolla mutta oon liian laiska että tarkistaisin sen ;'D 



Ihastuin jälleen siihen että millasia ne hahmot on ja kuinka sulavaa se animaatio on, mutta toisaalta en mää kyllä mitään vähempää studio Chibliltä odotakkaa. : D Tosin huomasin vasta nyt (lame I know), mutta Chibliltä tulevat elokuvat on yleensä surullisia tai vähintään haikeita siitä että miten ne loppuu. : ( Se sopii niihin elokuviin hyvin mutta jotenki toivois että esim. tässä Arrietty elokuvaa se Arrietty ja Sho ois jotenki päätyny yhteen tai VÄHINTÄÄN ois selvinny että (*SPOILER ALERT* ) miten Sholle käy sen syndänleikkauksen kanssa. : ( Mutta all and all I loved the movie. It was cute and fun and adorable with a nice and sweet ending, though a bit sad. <3

Rating from me:
★★★★★


Sitte ku oon selvinny siitä ruottin kokeesta niin mää srly tuun kotia and shall kick the shit out of Maleficent 
in KH1 ja sitte alotan samantien pelaa KH2:sta läpi. :'D

Joku juttu Kingdom Heartseissa vaan vetää mua puoleensa. : ) Tosin niin kyllä Final Fantaseissaki. Ja mää tänään mietin että entä jos mää vaan kuitenki pelaisin sen FFXIII:n läpi ku mulla seki kerta on. Oli se sitte suurimmaksi osaksi videota tai ei. : D
Dawww <3



YAYUS!

I shall now excuse myself. D: I shall see you again on to/pe. D:

4 kommenttia:

  1. voi raasua ko jou'ut opiskelemaan ruottia : < meinaakko kirjottaa sen? vai montako pakollista kurssia siitä on?

    mi(t)käs (lukuisista) kuvausideoista meinataan nyt toteuttaa ko tuun käymään? :3 nyt ko alakaa ollee vähä lämpimämpää, niin voitais tehä se lumikuvaus mitä sillon joskus mietittii. tosin meillä on vielä se posliininuket ja kaikki muutki. :DD

    ja ah ei helvetti tuo kuva missä sun silmät ossuu valloon on kaunis <3 ja tuossa toisessa taas sun silimät näyttää mustalta, mikä on siistin näköstä!

    ..huvittavaa miten nopeasti unohin että miltä näytät mustilla hiuksilla :DD samantien aina ko vaihat väriä niin unohan miltä näytit enne sitä. sitte ko selailee kuvia niin aina että ''ainii, bobolla oli nuoki hiukset'' :DD

    ja meijjä äiti on ihan samanlaine! se ei huomaa tätä sivitynyttä, järjestynyttä sekasotkua. tiijjän mitkä paperit on lattialla sohvan alla ko tarvin niitä, tai että minkä viltin alla mun kaket on. sitte ko joku siivoaa niin ei mittää toivoa löytää yhtikäs mittää : <

    VastaaPoista
  2. Odotin kommenttia... en pientä novellia... XD

    Meinaan kirjottaa, koska muuten mun jatko-opiskelu mahdollisuudet pienenee 90% koska melkei jokaseen yliopistoon nykyään vaaditaan osotus ruotsin suorittamisesta. : ) FUCK DA RULEZ. Siitä on 5 pakollista ja mää käyn nyt sitä 5 kurssia.

    Mää en kyllä yhtään tiiä : o En oo keksiny vielä, mutta meillä ei kyllä oo vaaraa että ideat lopups kesken. : D

    Joo mun pupillit näyttää siinä toisessa kuvassa siltä et oisin ottanu yhen tai kaks melatoniinia liikaa :''DD kiitos <3

    Joo mää oon jotenki huomannu että sun värimuisti mun hiusten kanssa on lyhyt. ; ) Mua naurattaa kyllä aina ku oot sillee: oh damn i forgot that color. XD

    joo!!! srly mun huoneen epäjärjestys on oikeasti vaan niin mutkikkaasti organisoitu että vaan mää osaan käyttää sitä sillee perfekto. D:

    VastaaPoista
  3. ah ainiin. jee suomi ja pakkoruotsi <3 mitä muuten meinaat tehä lukion jäläkee? meinaan että mitä tahtosit opiskella?

    no mutta siinä yhessä vaiheessa, ko en tuntenu sua vielä niin hyvin, niin sun hiukset vaihtu meleko tiuhaan tahtiin! :DD että ihan ymmärrettävää etten minä ja mun kultakalamainen muistini pysytty perässä : <

    VastaaPoista
  4. Mää en vielä tiiä :''D Koitan eka selvitä tästä lukiosta... XD Koska tästäki selviäminen osoittautu tosiaan melko hengenvaaralliseksi yritykseksi. In various meanings of the term.

    Hyvällä tuurilla mulla on tasan enää huomenna aamulla ruotsia ja sen jälkeen _toivottavasti_ se on lopullisesti ohi. : D

    Nojoo, true sulta ja sun muistilta ei kauheana kannata olettaa ; )) no eei XDDD kyllä sää oot kuitenki jossaki vaiheessa ainaki ihan kiitettävästi muistanu että mitä värejä mulla on ollu jne : D

    VastaaPoista