13.4.2012

First time for everything!


Probably not, but I STILL LOVE YOU GUYS!

(Bunny on niin ihana YouTubaaja <3)

Tänään on jännä päivä monestaki syystä. A) koska on perjantai ja B) koska mää kävin tänään Alkossa! Ohhoh, I know. D: Oli jännää ja ihana ku se kassatäti sano että "oikein hyvää syntymäpäivää myöhässä!". Kerranki superhyvää asiakaspalvelua Suomessa. XD

Ihana ku alkaa viikonloppu. : )) Ajattelin että nyt ku on aikaa niin vois olla hyvä idea tehä video YouTubeen, mutta en taas tiiä että mistä. Oon harkinnu että nyt ku mulla kerran on videokamera nini vois tehä Vlog merkintöjä (suomeksi tai englanniksi), mutta en tosin tiiä että miten, miten miten.... XD oon huono puhumaan kameralle. : (
Ideoita otetaan vastaan o/

Oon poikkeuksellisen hyvällä tuulella atm. : o Varmaan johtuu tosiaan siitä ku on perjantai ja tänään vielä ainakaa mikää ei oo menny pieleen. : ) toivottavasti ei menekää...
Ois kiva jos löytäisin jonku hyvän kauhuelokuvan tälle illalle katottavaksi, mutta en kyllä keksi yhtään mitään. tuntuu jostaki syystä että ois aikaa vaikka lampaille syöttää tänään. AAAAA good horror movies ;--; 

Laitoin kynnet (siis lakkasin) ne tässä vasta uuestaan!

Outfit of today:

Mää oon ite jotenki nyt vasta huomannu että kuinka mää sulatan jotaki uutta kokoajan mun "tyyliin". : ( Se on hyvin mielenkiintoista. D: one day I look like anyone else you might see, one day I simply do not blend in.  Voi olla että se johtuu siitä että joko en oikein tiiä mikä mun tyyli on tai sitte jostaki syystä mää vaan tykkään että mun "tyyliin" kuuluu kaikki tyylit. :'D


Oho näyttääpä mun silmät vihreiltä

Hehehhheee tänään myös kaverin, Mirvan, synttäreiden (jotka oli keskiviikkona) kunniaksi tarjosin sille siiderin ja se sitte tarjos mulle kans siiderin mun synttäreiden kunniaksi jotka oli viime viikonloppuna. : D Noh  illalla sitten voisi hieman sidukkaa (trolol) siemaista ja kehitellä jotaki mukavaa puuhaa! 
Tuli tosi vanha olo käyä kaupassa ja ostee ite mitään alkoholia. Outoa and slightly uncomfortable I must say. 

Hei, hei, hei, hei!!! Keela lupas tänään päivitte strawtomyberryä! ; ) Että sitä odotellessa! Linkkaan sen taas tänne sitte ku se on saanu sen kirjoteltua. : )

hihihihihihhiiii ihana ku nyt pidän yhteen "vanhaan" tuttuunki enemmän yhteyttä! : D On se mukavaa oikeasti ku huomaa että jotku ihmiset ei muutu ja ne pysyy omina ihanina ihmisinään pitkän aikaa. Friends are the best. REALLY. <3 Perhe ja ystävät <3

Ku vois ja vaan ehtis jakaa enemmän ainaa kavereitten kanssa.... <3

"A true friend never gets in your way unless you happen to be going down."
-Arnold H. Glasow

Aaa tosiaan se awkward moment ku oot tunnilla, jossa sun opettaja on kanadalainen mies joka opettaa Englanniksi (vaikka sen suomi onki uskomattoman sujuvaa), istut sun kaverin vieressä, jonka perhe on kotoisin ulkomailta ja sun oma suku on tullu Suomeen ulkomailta muutama vuosikymmen sitte ja sitte 1. vuosikurssin oppilas, joka käy kansainvälistä puolta koululla... alkaa kertomaan kuinka "have nothing against immigrants and poor people, BUT--"... mm-m... : ) Koska maahanmuttajat ja köyhät ihmiset on automaattisesti synonyymejä. : ) Koska kaikki maahanmuuttajat on kerjääjiä. : ) KOSKA FUCK LOGIC!
Se ilme meän opettajan saamalla ku se oppilas sano sen. _Se ilme_. He did not approve of it. (nor did I or my friend next to me) Ja se ihanan sarkasmilla varustettu vastaus meän opettajalta siihen "Well, thank you for that very much. : )" 
Ei voi olla niin pöljä..........


Rant: miksi hirveän monet blogin pitjätä jotka on "suosittuja" (on paaaaaaaljon lukijoita) kirjoittaa blogiin vaan kerran kuukaudessa suunnilleen? Mää en tiiä miksi, mutta se ärsyttää mua : ( I know, I know everyone has their reasons, I'm not stupid. Mutta silti...! Jotenki mua itteä kai häirittis jos mulla ois paljon ihmisiä (on mulla nytkin kyllä paljon, kiitos kaikille <3) mutta niiiiin paljon ihmisiä jotka on kiinnostunu mun blogista, nii mua kyllä hävettäis että krijotan sitte vaa sillee kerran kuukaudessa ja sitte vielä ylimielisesti (ainaki näin lukijan näkökulmasta tulee tosi ylimielinen vaikutelma) jätän vastaamatta kommentteihin. 

Personal opinion: That's not a really good way to run a blog.

Nyt kuitenki mää ite häipääsen viettään aikaa muiden juttujen parissa ja odotan innolla että joskos joltakin vaikka idea liikenis mulleki asti. ; )

Moikkaaaaa <3

2 kommenttia:

  1. täytyy kyllä myöntää että sun tyyliin sulautuu monenlaista :D mutta se on just helvetin hienoa, ko osaat aina yllättää sun asulla tms. + you look amazing in anything so win!

    JA SE OPETTAJAN ILME. se ois pitäny nähä. ei helvetti voin niin kuvitella sen :'D smooth move dude, smooth move.

    VastaaPoista
  2. Well thank you darling ; ) <3

    Srly.... open ilme. so fucking unsmooth.

    VastaaPoista