29.1.2012

Ikävä pettymys ja sitä vastaava ärsytys.

Se on tosi ikävää jos kokee jonku karvaan pettymyksen. Se oikeasti on. Se harmittaa(vituttaa) pitkään ja sitte siitä pettymyksestäki on aika vaikea päästä yli. Ainakin jos sen pettymyksen on aiheuttanu joku tuttu.
Mää petyn  ite helposti; jos mulle jotain luvataan/mun kanssa sovitaan niin mää kyllä odotan että se sopimus pitää, ja sillon jos ilmenee jotaki sen lupauksen/sopimuksen pitämisen estoksi niin mää oletan että perustelut on sen verran kohdallaan että sitte voi ehkä hieman pettyneenä mutta kuitenki järkevänä ihmisenä olla asian kanssa ihan ok, ainaki melko nopeaa sattuman jälkeen.
Sillon ku sitte niitä perusteluja ei tule niin mites sitte? No mulla on ilmenny tällanen mielialaketju siitä; eka oon  ärsyyntyny, sitte suutun, sitte oon raivoissani ja tekis mieli viskellä tavaroita seinille (mikä kuitenki on onneksi vielä tähän mennessä ainaki jääny tekemättä), sitte alan rauhottumaan ja oon tosi passive-aggressive (in other words mää kilahan kokonaan); mua naurattaa, mää hymyilen paljon, mää puhun tosi rauhallisesti... teen mun rauhallisten lausahdusten väliin huomattavasti sinne ei kuuluvia huomautuksia siitä kuinka (saatanan) raivona mää oon. : ) Esimerkiksi; "no mut hei ihan hyvä ku sää kuitenki oot hereillä, vaikka olikin puhetta asiasta a ja on myös hienoa että sää...krhm. LUPASIT että autat mua näiden juttujen kanssa ja niin pois päin mutta ihminenhän on tosiaan erehtyväinen että ei sille varmaan mitään voi että olen nyt niin.....lievästi sanottuna tyytymätön tähän tilanteeseen. mutta joo ei kai sille voi mitään. ens kerralla ois kivaa jos näin ei kävis, mutta enpä pyyä sua lupaamaan mitään koska sää et sitä arveltavasti kuitenkaan pitäis." : ))
Sitten siihen asiaan että miksi tällanen tähän heti sunnuntai aamun alkuun. Noh arvaapas kävikös minulle esimerkiksi tässä sanotaan nyt vaikka eilisen aikana sellanen ikävä tilanne missä ois menny 3 lupausta kerralla. ^^ että hyvää päivää vaan kaikille, mulla sellanen ei ole (lupaukset osaltaan vaikutti huomattavasti myös tämän päivän kulkuun).


Tänään tosiaan luvassa kovasti kokeisiin lukemista ja oikeastaan oon tässä jo koko aamun lukenu ja nyt jo vähän puuduttaa koko homma... Haluaisin mennä koko perhanan koeviikon lukematta ollenkaan kokeisiin ja kattoa miten käy mutta eihän se nyt käy päinsä. *sigh* koitan kovasti kannustaa itteäni sillä että vaan 5 päivää ja sitten se on ohi, VAIN 5 PÄIVÄÄ. --mutta silti tää tuntuu ihan yhtä ylitsepääsemättömältä ku ennenki.

Jostakin kumman syystä mää en varsinaisesti halua kuvata mun eilisen päivän menoa kovinkaan paljon tarkemmin, koska oon vahvasti sitä mieltä että se vaan vituttais mua enemmän ja sitä mää en nyt tähän kaipaa. 
Noh sen verran kerron että mää öö imuroin, käytin pojat lenkillä, otin kuvia ja luin yhen koealueen loppuun asti läpi ja jossaki vaiheessa sain jonku tosi oudon huonovointisuus kohtauksen et mää vaan lojuin meän olohuoneen lattialla ja miettin että mitä vittua tapahtuu. XD mutta sit se meni ohi ja sit meni joku 4h et olin sillee jaa no mää söin viimeksi perjantaina siinä puoli 4 aikaan että vois vissiin syyä nyt jotaki. D: 
Join pitkästä aikaa teetä <3 en edes tajua että miksi mulla on ollu tällanen tauko teen juomisesta viime aikoina :''D  Ah ja rakastuin mää eilen jällen kerran, mutta vieläki syvemmin Joji Viktor Greyn taiteeseen; sen piirrustuksiin ja sen valokuviin. Mun mielestä on aivan uskomatonta että Joji alko aika vasta tässä edes opettelemaan piirtämistä ja nyt se piirtää jo niin uskomattomia töitä että huh huuh. <3
Jojin tumbler: http://starsinthegutter.tumblr.com/

Ens perjantaina ku kokeet on ohi ja pääsen kotia nii mun on tarkotus kattoa elokuvia ja ottaa vaan rennosti. : D Löysin eilen jonku mielenkiintoselta näyttävän elokuvan mistä Jojiki mainitsi sen tumblerissa. Sen nimi on Begotten ja älä kysy multa mistä se kertoo XDD Mää en nimittäin tiiä. En halua ottaa siitä kauheana selvää ennen ku näen sen koska sit se voi olla jännittävämpi kokemus : D
Tällasta odotettavissa

Anyways. Eiliset kuvat tässä:



What did yo say 'bout my momma!?
Hengityksestä tuli hauskoja kuvia ku se höyrysty


Toivottakaa mulle onnea ens viikon kokeisiin; sitä mää tuun tarvimaanki.... : s Palaan takas pohtimaan politiikan saloja ja toivottavasti saan pidettyä edes jossakin vaiheessa rentouttavia taukoja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti