22.1.2012

Koulutehtäviin piirtäminen auttaa (or not)

Gaaah tunnen stressi levelini nousenvan kovaa vauhtia... ;--; Enää ens viikko normisti koulua ja sitte on koeviikko... No sentäs mantsan analyysit valmiina, nyt on enää ajatuskartan tekeminen jäljellä (jota en osaa tehä, mutta piirrän sen täyteen kuvia nii enhä se auttaa) ja sillee... :'D Vähän huolettaa ku perjantaina meän piti jäähä tekemään sitä uskonnon työtä Miran kaa koululle, mutta ei jääty ja Mira lupas tehä Power Pointin viikonloppuna valmiiksi... :'D slightly worried... XDDD No unfortunately for me mulla ei muutenkaan oo power pointia mun koneella nii en joka tapauksessakaan sais sitä mun koneella aukastua saati sitte tehtyä... Toisaalta ku sillon torstaina kattelin sitä Miran kanssa läpi nii se näytti kyllä aivan kelpo esitykseltä. :'D 

Koeviikko.... Siitä tulee täys helvetti kyllä... XD Matikan osalta oon ihan kusessa. Tosin okei, mää nyt hoksasin mitä derivoiminen tarkottaa ja miten derivoidaan laskuja. XD Mutta nii... Se on sit ens viikonlopun ongelma ku joudun käyttämään sen kokeiseen lukemisee ^^. Fuck my life.

Onneksi koeviikon jälkeen mulla on 2 vapaapäivää!!! \m/ (meillä on wanhojen reenitki koeviikolla jossaki välissä mutta ei mitään käsitystä millon... ;---;) 

Eeeeilen menin poikkeuksellisesti käymään kaupungilla. : D Yleensä en jaksa vaivautua lähteen kaupungille millonkaa muullon ku sillon ku meen kouluun, mutta eilen äiti sai suostuteltua mut mukaan. En tykkää shoppailla kauheena, koska shoppailu kuluttaa mun olemattoman pientä rahavarastoa... XD 
Meän oli tarkotus mennä ettimään ikkunaan lamput ja mulle tekoripsi liimaa, mutta ostettiinki äitille T-paita, mulle uuet kaijuttimet, käsirasva, huulirasva, nail art lakkoja, hiusväri ja sitte ostettiin Bonon leluille ämpäri, valokuvapaperia ja jotaki muutaki. :''D Lamput ja tekoripsiliima nyt jäi sit kokonaan ostamatta. XD Käytiin coffee housessa kahvillaki ja voin sanoa että kyllä se Cafée Mocca on hyvää ja ne vaaleakuorrutteiset donitsit kans vaikka niitä ei kärsikkään syyä ku suunnilleen kerran kuukaudessa (koska jäätävä määrä ylimäärästä rasvaa, jne.). 

Mun järkkärin ainoat huonopuolet tähän mennessä mistä voin valittaa on että se painaa suhteessa aika paljon ja koska se on sen verran iso ja tilaavievä en koskaan melkein ota sitä mihinkää kaupungille mukaan ku ei se mahu mihinkää. : ( Too bad really, koska se kamera on aivan sika hyvä. : / 
Käsirasvaa jaa huulirasvaa oon jo ehtiny kokeilemaan ja ah molemmat on täydellisiä. : D Käsirasvalta en ois oottanukkaan yhtään vähempää koska se on Bare Hands rasva. :'D Kaijuttimien tasosta en osaa sanoa mitään, vaikka ne onki käytössä mutta kyllä nää nyt on paremmat ku ne mun ensitset jotka ei oo toiminu tässä viimeseen kahteen kuukauteen kunnolla. : D Nailart lakkoja en oo vielä kokeillu ku just perjantaina lakkasin kynnet. XD Mutta ainaki jotku YouTube gurut on käyttäny noita samoja joten.... XD 
Tosiaan hiukset värjäsin, tai no juurikasvun värjäsin ja ootin itseasiassa et näihin ois tulul vähän enemmän purppuran sävyä ku mitä näihin tuli, mutta noh ei se mitään onpahan ainaki kiiltävät hiukset eikä juurikasvua näy. : / Eilen ku aamulla oltiin lähössä sinne kaupunkiin niin mulla meni hermot hiusten kanssa ja leikkasimpa sitte otsahiukset tasasiksi, koska derp. Oikeastaan nää näyttää omasta mielestä melkeinpä paremmaltaki nyt ku nää sopii aika hyvin tän mustan värin kanssa, mutta en tiiä sitte. : D Kunnon kuvaa en tietenkään sit saanu näistä hiuksista (kuva joskus myöhemmin)... *sigh*

Seuraavana tässä ajattelin mennä jatkamaan mun hienoa ajatuskarttaa ja toivottavasti saan sen valmiiksi tänään nii ei tarvi sitäkään enää miettiä myöhemmin. XD 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti