8.1.2012

Kigurumi party & huomenna se taas alkaa

********WARNING BORING SCHOOL STUFF I NEED TO  GET OFF MY CHEST********

Huomenna jälleen mun vapaus riistetään niin julmalla keinolla ku koulu...

Viimein eilen mun ajatukset anto stressintulolle periksi ja oon ihan paineissa että saanko mää kaikki hommat tehtyä. Ens jaksoki alkaa melko pian ja sekään ei näytä kovin valosalta... Oikeastaan se alkaa vaikuttaan vieläki pahemmalta. Onneksi kuitenki hiihtolomaan ei oo kauheana aikaa enää sen jälkee ku on ollu wanhat ja sitte saa taas viikon rentoutua (yrittää ainaki) kunnolla.
Alko niin paljon ahistamaan ne koulutyöt että koitin analysoida joitaki hasardiuutisia viimeyönä vielä joskus puoli yhen aikaan.  Ei siitä kyllä oikein tullu mitään, mutta en mää varsinaisesti edes tiiä et mitä siihen analyysiin on tarkotus edes tehä...
Tnänä pitää oikeasti lukea siihen matikan testiin ja saaha se iskä tosiaan auttamaan mua sen kanssa. Mielummin jättäisin lukematta ja koittaisin ottaa sen ilon irti minkä tästä päivästä enää voi saaha, mutta se on vähän jo mahdotonta. Pakko mun on siihen lukea... En voi failata tätä kurssia niin pahasti ku miten sen viime kurssin kanssa kävi... AAARGH!!! joo tää on vaan testi ja se ei vaikuta arvosanaan suoraa laskevasti... --mutta siitä voi saaha kokeeseen jo valmiiksi pisteitä, joten en voi oikein jättää sitäkään huomioimatta. *sigh* onneksi kuitenki vaikka kusen testin nii mää voin aina lukea sit kokeeseen kunnolla (vaikka voin vannoa 99% todennäköisyydellä että koeviikolla totean sit että en mää oikeasti jaksa tehä mittää sen numeron eteen).

*********************WARNING ENDS HERE****************************

Gaa on ehkä ihan pikkusen parempi olo ku saa vähän purettua pois noita paineita. : o Vaikka kokoajan on jotenki ankea olo. : /

Perjantaina mulla oli melko hauskaa loppu illasta! Jostaki syystä eka kävin just ihan pohjilla kouluahistuksen takia, mutta sitte olin niin käsittämättömän ylienerginen että pompin vaan pitkin huonetta vanha kigurumi päällä ja kuuntelin musiikkia. : o Oli vähän outoa, mutta sentään mulla oli hauskaa! : D
Kigurumeista puheenollen; tarvin uuen. Oon tehny mun atm kigun ite ja se on niin paksu ja painava ettei sitä kauheana tuu käytettyä ja se vaa homehtuu tuolla kaapissa niinku kaikki muutki cossi/jne -vaatteet. : s Se on kyllä mukava päällä erityisesti sillon ku on kylmä. : o Se päällä lämpenee hetkessä... Se on sentään kokonaan melko paksua fleeceä... XD
Tein sen muistaakseni 9.luokalla  koulussa. Taaai sitte 8-luokalla... En oo varma XD Ärsyttävää sen tekeminen joka tapauksessa oli! Muistan vieläki ku oli ihan turha yrittääkään saaha esim. kahta kerrosta sitä fleeceä tungettua ompelukoneeseen ku se neula vaan pamahti aina poikki otti sitte paksumman ja vahvemman neulan tai ei. : s
Ajattelin et alan kattelemaan uutta kigua minkä tilaisin jostaki (ei huvita alkaa tekemään enää uutta... XD). Pittää varmaan suunnata eBayhin, koska en halua ostaa mitään 60€ maksavaa kigua... :'D

Eilen mun piti lukea matikkaa iskän kanssa, mutta meillä molemmilla sit jäi se kokonaan tekemättä ja mää sit vaan eilen oikeastaan istuin koneella ja latasin uuen visual novellin, katoin pari sarjaa loppuun, etin uusia sarjoja, luin pitkästä aikaa mangaa ja naureskelin mun perjantaiselle iltavillille (nii siihen asti että muistin kouluhommat ja aloin tekemää niitä).

Mun oli tarkotus herätä tänään kaheksalta ja olin ihan varma että laitoin herätyskellonki soimaan 08.00 tälle aamulle, mutta enpä muistanu sitte että mulla oli eilen päivällä niin jumalattoman huono olo että mää koitin nukkua päikkärit (mikä ei onnistunu koska oli _niin_ huono olo) ja olinki laittanu herätyskellon sillon soimaan enkä muisatnu vaihtaa sitä enää takas. Noh onneksi heräsin kuitenki 08.45 enkä joskus 11.30 niinku muutamana aamuna on nyt joululomalla käyny. Pitää muistaa että jos sorrun tänään nukukmaan päivällä, että laitan mielummin muistutuksen herätykseksi ku oikean herätyskellon... :'D Ei oikein huomenna naurata jos en herääkään tarpeeksi aikasin! D:
Kohta lähen varmaan suihkuun ja koitan saaha kunnolla itteni hereille. : / Sit alkaa opiskelu ja toivottavasti illalla oon saanu luettua ja sit jonkuverran oltua ihan rauhassaki. Tähtään siihen etät menisin viimestään kymmeneltä, mutta toivon mukaan jo 9-9.30 sänkyyn pötköttämään, ettei tulis uni vasta ihan kolmelta yöllä. Toivon mukaan onnistun tässä, koska ikävä huomata 12 jälkeen että oon edelleenki koneella vaikka mun pitäis olla jo sikeästi nukkumassa.

Nonii nyt mää häippäsen tästä kyseleen että mites sen matikan  kanssa käy : DD

Moikkaa!! <3 toivottavasti teillä on parempi päivä ku mulla!!

7 kommenttia:

  1. huu ku näytät erilaiselta tuosa lähikuvassa :DD kattoin aluksi että se on vanha kuva siltä ajalta ku sulla oli blondit hiukset. : D

    ja onko hyvä vn? ;)

    -H

    VastaaPoista
  2. Joo oon mää vähän erinäkönen ku mitä oikeasti siinä XDDD

    ja vn:stä en tosiaa vielä tiä ku eilen sitä en kauheana vielä pelaillu : DD mutta ajattelin itseasiassa kohta alkaa pelaan, koska selvittiin iskän kanssa maitkasta jo D: tosin meinaan lukea sitä vielä lisää tässä myöhemmi : )

    VastaaPoista
  3. wohoo sait matikan tehtyä! itellä oottaa vielä ne kemian raportit ja se kirjan lukemine. jejee :D

    -H

    VastaaPoista
  4. Joo ainaki osittai : D en usko vielä osaavani asiat muuta ku teoriassa, mutta ei se mitään!

    Mun serkku ja sen tyttöystävä ilmaantu tänne nyt niitten koiran kaa nii täällä on melkonen sähläys ku Bono ja Elvis on vähän intona tyttökoirasta : DDD

    VastaaPoista
  5. oh god voin kuvitella :DD minkä rotune se on?

    - You'll never guess

    VastaaPoista
  6. En muista XD se on sellanen ketun näkönen : o Kippura häntä, oranssihtava turkki, pystykorvat, jne : D

    VastaaPoista