6.1.2012

This is my body -project

Heipsan!!! Mietin tässä hobon kanssa hmmmmmmmm keskiviikko iltana että pitäiskö mun vaihtaa englanniksi tämä blogin kirjottaminen vai ei. Siitä että tää olis enkuksi olis ehkä hyötyä, mutta en tiiä suomi on kuitenki aina suomi XDDD Jää vielä pohdittavaksi et miten käy. : D

Tänään oon päättäny rentoutua! Ärsyttää lievästi sanottuna mennä maanantaina jo takas kouluun. Musta tuntuu että on oo vieläkään saanu edes joulua edeltävää stressiä tapettuaja nyt jo pitäis jaksaa mennä takas kouluun... Kohta on taas koeviikko, enää kuukausi ja muutama päivä päälle nii on jo wanhat... *deep sigh* _EN HALUA, EN VITTU JAKSA_....!! matikan testi on tiistaina... en jaksa lukea siihen ja se on taas hepreaa. Vannoin itelleni et huomenna luen sitä iskän kanssa, mutta ei mua huvita yhtään. Haluaisin nauttia näistä päivistä nyt kunnolla mitä tässä tätä lomaa on enää jäljellä, mutta se testi kummittelee kokoajan mun alitajunnassa! Siitä mantsan projektista en oo vielä oikeastaan huolissaan, koska sen tiiän että saan tehtyä aika nopeasti, enkä sitä uskontoakaan stressaa. Mutta matikka on taas nmulle niin ylitsepääsemätön este ku se vaan voi olla....

*krhm*

Ihana ku ulkona on satanu koko päivän hilajttain lunta ja ollu jotenki mukavan olosta. Kävin kolaamassa lumet pois terassilta ja tuli jotenki tosi virkistyny olo ja jotenki ärsytti et olin yksin kotona ilman juttuseuraa. Nyt kuitenki  ku taas istun omassa huoneessa ja ulkonaki on pimeetä oon vaan kokoajan niin uskomattoman väsyny etten jaksa välittää vaikka jotenki on vähän karu olo.
En tajua että miksi arkena ei tunnu oikein missään vaikka yöunet jäiski vähän vähemmäksi; en mää oo mitenkään poikkeuksellisen väsyny. Nyt lomalla kuitenki musta tuntuu kokoajan siltä että mun silmät ei oikeasti pysy auki ja mun on vaan yksinkertasesti nukuttava kokoaja. Nukukminen on yks niistä harvoista iloista mitä arkena saa päivästä irti, mutta nyt lomalla ärsyttää ku oon niin väsyny kokoaja. Menee päivät ihan hukkaan ku vaan makoilen sängyssä ja kiroan ku en yksinkertaisesti saa itteäni ylös.
--Muutenki mun unimaailma (joka on jo muutenki outo) menee kokoajan oudommaksi ja jos en näe painajaisia kokoajan nii sitte näen jotaki sellasta unta että ku herään nii tuntuu että seinät kaatuu päälle ja on jotenki tosi surullinen olo. Monesti tuntuu että haluttais vaan nukkua ja unohtaa todellisuus kokonaa. Unissa mää oon kuitenki onnellinen tai sitte niin peloissani ku vaan voin olla, mutta unissa mää tunnen jotenki aina olevani niin elossa!! Juoksin sitte pilvilinnassa tai jossaki maailmanlopun kaoottisessa maailmassa. Unet vie ajatukset yleensä kaikesta turhasta pois.
En mää yleensä näe (luojan kiitos) koulujutuista unta. Vaikka tosin viimeyönä meän liikunnan ope kyllä tuli mun uniin ihan vaan että vois kertoa mulle että wanhojen tanssit on peruttu. Mutta onneksi siinä vaiheessa ku tulin kotia mulla oliki joku kylpytakkiin pukeutunu täysin tuntematon, sanoisin noin 24 vuotias mies mun huoneessa ja mää vaan menin sen luo eka itkeen, sitte nauraan ja sitte nukkuu. ...Goddamn it haluan takas nukkuun!





Anyway, takasin muihin aiheisii! Piti mainita This is my body -projektista, josta kuulin facebookissa. Ensin olin vähän varautuneella asenteella ku otin asiasta selvää, mutta se idea sen projektin takana on kyllä uskomattoman ihana. Idea on sellanen, että siihen/niihin kohtaan/kohtiin mistä oot kehossas tyytymätön kirjotat tussilla/kajaalilla/jollaki vastaavalla, että THIS IS MY BODY, otat kuvan ja sitte se lähetetään sen projektinkäyttön tarkotettuun sähköpostiin ja siihen mukaan kirjotetaan vähänä tarinaa itestä ja esimerkiksi miksi ei pidä omasta kehostaan. Se kuva tulee sitte this is my body -projektin sivuille, missä siellä on nytki jo satoja kuvia ja ihmisiä, jotka on kertonu omista kehoistaan ja tunteistaa.
Kuulostaa vähän sellaselta hämärältä, ehkä, mutta oikeasti sen koko homman tarkotus on saaha sut hyväksymään ittes sellasena ku sää ite oot. Sää oot just niin täydellinen ku sää vaan voit olla, eikä sun tarvi muuttua! Se on vapauttavaa ku voi vaan olla oma ittensä, eikä tarvi esittää mitään muuta.
Mää ite ainaki tiiän että kuulen tota liian harvoin. Mää en todellakaan oo tyytyväinen siihen miltä näytän; en tyyliltä, en vartalon muodolta, en oikeastaan mihinkää. Eikä se oo mikään kovin ihailtava tunen jos vihaa itteään. : DD Kyllä määki sen tiiän, että mää kelpaan sellasena ku oon, mutta musta tuntuu että mää en ikinä oo jotenki "tarpeeksi" ja jotenki tuo projekti antaa toivoa siitä että kyllä mää oikeasti oon täydellinen just sellasena ku mää ite oon.
Vielä en oo omaa kuvaa sinne lähettäny, koska en vielä oo uskaltanu. En oo vielä tarpeeksi rohkea, että uskaltaisin ottaa kuvan sinne, mutta kyllä mää vannon että joku päivä sen saan tehtyä. Sitte viimein voin olla ylpee siitä et millanen oon ja toivon mukaan kokea sen vapautuksen tunteen!

http://www.facebook.com/thisismybodyproject

Vaikka, ette ite haluakaan osallistua tuohon/liityä, niin käykää kattomassa vähän et millanen toi juttu on! Siellä on niin paljon kaikkia ihania ja kauniita juttuja ja uskomattoman kauniita ihmisiä!

Ja tässä mun omalta henkilökohtaiselta idolilta ainaki mun omaa sydäntä erittäin paljon lämmittäviä sanoja:

Joji Viktor Grey

Thank you Joji for being an inspiration! <3

(Check out Joji's YouTube channel, he makes you smile even when the world is against you)

Olipa ankea päivitys... daymn...

7 kommenttia:

  1. mulla on ihan sama juttu että koko aja väsyttää. oikeestaan kaikki muu on suurimmaksi osaksi hereillä, mutta sitte silmät onki niittenki eestä väsyneet. >: (

    ja tosiaan jeejee, maanantaina kouluun. <3

    -H

    VastaaPoista
  2. Joo, mulla on sama ongelma. Silmät painuu kokoajan kiinni. *sigh*

    Oikeasti mää kammoksun ideaaki siitä et pitää oikeasti mennä takas kouluu. En jaksa, enkä halua. : [

    VastaaPoista
  3. niimpä : << ja hiihtolommaan on niin helvetin pitkä aika.

    -H

    VastaaPoista
  4. Liian pitkä aika... En tiiä yhtään et miten saan itteni stempattua oikeasti että kestän. : [

    kohta taas koe viikko ja en jaksais millää... + mun ens jakso on ihan yhtä paska ku tämäki... mulla on ihan sama lukujärjestys ku nytki nii voi vittu ku ei jaksa!!! meinasin vähä et katon jos voisin tenttiä jonku niistä mitä siellä on nii ei ois ihan niin paha.

    VastaaPoista
  5. JOS TENTIT JONKU OTA JOKO 1 TAI 5 KOODI. JOOKOSTA KOOKOSTA. :)) <3

    -H

    VastaaPoista
  6. Ei mulla oo ku 1 aine minkä voin tenttiä ja se on 3. koodilla D:

    VastaaPoista
  7. no damnnnnn :'<

    VastaaPoista