4.1.2012

Huonepostausta

*krhm* huonepostaus Ruun pyynnöstä olis tänään sit vuorossa... Ihan sairaan innostunu en oo, koska mun huone ei oo kamalan siisti atm, mutta luvattu mikä luvattu!
Tervetuloa helvet-.. Eiku... Siis joo.
Mun entinen telkkarinurkkaus (ja muut roinat). Nyt mun xbox360
on eksynyt PS2n kanssa olohuoneeseen ja mun hajonnu tietokoneen
näyttö koristaa tuota tasoa.
Korut hengaa peilin kulmassa
Tiny wall of stuff & huomatkaa Bono
True wall of STUFF
Arvaapa mitä tässä on...

Hätäuloskäynti, or not. : D
zZzZzZzZ....
...hahahahaaaa sotkuiset kaapit ovat sotkuiset!

Nonii siinä teille vähän kuvia että millasessa läävässä mää oikein asustelen. Ois ollu parempi jos oisin ottanu kuvat valosan aikaan, mutta luonnollisesti muistin koko homman vasta äsken. No mutta kuitenki...

Tosiaan niinku tossa yhessä kuvateksissä on jo vähän vihjaustaki, mun tietokoneen näyttö eilen  sano sopimuksensa irti ja heitti ruutunsa pimeäksi. ei auttanu johtojen uudelleen laitto, uus johto, uudelleen käynnistys, yhtään mikää. Sinne meni sitte seki. Iskä sitte mun ritarina repäs mun telkkarin irti seinästä ja kytki tän sit mun keskusyksikköön kiinni, eli nyt tässä selataan telkkarilla. Ärsyttää, koska se mun oikea näyttö on aika paljon tätä isompi nii tää on nyt vähän ikävä. : [ Tää on vähän niinku oisin meän läppärillä, tosin se on ehkä ihan vähän vielä tätäki pienempi. 
Oli vähän mutkikasta yrittää säätää sen koneen kanssa ku olin just lakannu kynnet ja jostaki syystä mulla menee näitten geelikynsien kuivumiseen ikuisuus. D: Sitt meinasin napsauttaa yhen kynsistä poikki ja iskin hätäsenä sitte kynsiliimaa siihen päälle. Nyt mää sit mietin tässä että saankohan mää tätä lakkaa ikinä näistä kynsistä pois. XDDD Tällä kertaa kokeilin laittaa jotaki vähän erilaista ja oli kivaa koittaa keksiä jotaki vähän mielenkiintosempaa  ku pelkällä lakalla leikkiminen! Suunnittelin tässä että tilaan eBaystä jossaki vaiheessa niitä kynsien koristeluun tarkotettuja "kiekkoja" jossa on erilaisia helmiä, jne. ja sit vielä yksityiskohtien tekemistä varten pensselit. 

noniin nyt mää meen tekemään taas jotaki rakentavaa... XD ...vois tehä ehkä taas pari kouluhommaa tästä pois alta. *sigh*

Moikkaaa!! <3

10 kommenttia:

  1. Ihana huone sulla hei ;-;

    VastaaPoista
  2. Kiitos ;--; normaalisti se ois hieman paremmin organisoitu, mutta en jaksanu alkaa siivoaan sitä ennen ku otin kuvat. :'D

    VastaaPoista
  3. SUN KYNNET <3 miten ne näyttää niin lyhhyiltä? :o
    ja mulla lähti tännää kolomas kynsi irti XDD peukalosta tällä kertaa. :D

    -H

    VastaaPoista
  4. Musta tuntuu et ne näyttää lyhyemmiltä ku niissä on mustallatehty ranskalainen manikyyri nii se saa ne lyhemmän näkösiksi : D koska en mää oo näitä lyhentäny tässä välissä XD

    Mitä ihmettä sää oikein teet niille kynsille ku ne lähtee nii herkästi!? :''D

    VastaaPoista
  5. EIKU OHO NIIMPÄ ONKIN!
    emmää oikeesti tiijjä. :D tännäänki pistin vaan alushousut jalakaa niin NAPS. :D

    -H

    VastaaPoista
  6. Sun alkkarit ei approvannu niitä kynsiä : / daymn. XDDD
    Oli ihan pakko tiätkö kokeilla jtn erilaista näihi kynsii ja toi mun kiekko täynnä kultakrääsää oli ihan käyttämätön. XDDDD

    VastaaPoista
  7. ei niin : < tai mun kynnet ei approvannu alkkareita. :oo
    joo ja nuo näyttää siisteiltä !
    itekki pitäs lakata uuestaan koska tää mun matta ''NO I WANT TO BE A GRAFFITI-POLISH'' näyttää aivan hirveeltä. mutta tahtosin pittää nää kultaglitterit tipeissä niin nyt mietin mitä voisin tehä tälle loppukynnelle. any ideas?

    -H

    VastaaPoista
  8. Ei ainakaa nyt tuu mielee mitää ideoita : s pittää pohtia XD mää tässä just taivuttelen äitiä jeesaamaan mua sen eBay tilauksen kanssa. : D sit ois kunnolla millä koristella ja laittaa kynsiä. XDD mua pelottaa käyttää niitä hipsuja mitä sää annoit mulle ku ne on nini pieniä purkkeja nii pelkään et ne loppuu heti XD

    VastaaPoista
  9. nonnih :D:D ja ne ei lopu, usko pois XD mulla on itellä samankokone purkki, ja oon jo kaatanu siitä n. puolet vahingossa pois ko se kaatu syyliin, ja muutenki tuhlaillu sitä niin ei se kulu mihinkään XDD

    -H

    VastaaPoista
  10. No se on hyvä kuulla! : DDd

    VastaaPoista