27.1.2012

Hei tyypit, hei nyt oikeasti....!!!

Kauhean kylmä.... Tuntuu että ois pakkasta sisälläki. --Tai sitte oon vaan tulossa kipeäksi, mikä nyt toisaalta ei ois kovin iso yllätys; sen verran ollu jo nenä tukossa ja kurkku kipeänä.

Menasin jo sanoa olevani yllättynyki siitä etten oo onnistunu ottamaan vieläkään kuvaa näistä mun hiuksista, mutta en mää oikeasti oo. :''D Koko tämä viikko on ollu  mulle jotenki sellasta häslinkiä, että ei mitään järkeä. Onneksi nyt on mantsan työt palautettu opelle, uskonnon tunti pidetty, enkun presentaatiosta selvitty ja vielä enkun "lehti artikkeli tarina" kirjotettu. Seuraavana onki edessä koeviikko ja tänään itseasiassajo _jatkuu_ kokeisiin lukeminen sillä eilen  ku oli väliaikaisesti n etti poikki ku tulin kotia niin alotin jo lukemaan yhteiskuntaoppia. : D Ihan hyvä sinäänsä koska yhteiskuntaoppi ei oo mun vahvin aine.... etenkään ku mun keskittyminen herpaantuu jokasella tunnilla ja vaivun ihan täysin omiin maailmoihin.

Onneksi koe viikko on mun osalta kerta kirpasulla ohi ja saan kuitenki 2 vapaa päivääki.

Mun pidennykset wanhoja varten saapu keskiviikkona! : ) Tilasin ne dreamhair.fi :stä ja ne on 8-OS CLIP-ON EXTENSIONS värikoodilla 1#, eli mustaksi värjättyinä. Ah ne pidennykset tuntuu niin pehmeiltä <3 :''D --tietenkään mulla ei oo kuvaa niistä mun päässä ku ei kerran ole kuvaa normaaleista hiuksistakaan, mutta syynä on myös toinen juttu et miks ei oo kuvaa; mun hiukset on niin paksut ja niissä on niin paljon kerroksia että tarvin toisen paketin pidennyksiä että ne riittäis saamana mulle luonnollisen näköset pitkät hiukset, eikä sillee että mulle ois isketty vaan muutama hiustuppo lisää sinne sun tänne. . :''D En jaksa nytkään alkaa mun ulkonäköä ikävä kyllä paikkaileen että saisin nyt kuvan otettua. : ( Mun pitäis oikeasti nytki lukea varmaa tota yhteiskuntaoppia.... XD


Oh well~

Tämä viikko on kyllä ollu kans melkonen adressien signeeraus viikko... :'D Mää en ymmärrä että mitkä pösilöt maailmalla oikeasti edes keksii sellasia lakeja ku mitä nyt on ehoteltu... Eurooppaan ACTA laki (sama asia suunnilleen ku SOPA) ja Amerikan jossaki osavaltiossa on ollu ehotettuna laki joka oikeuttais kiusaamisen ja rääkkäämisen jos se kiusaamisen kohde on homoseksuaali. HEI HALOO!!! mitäs peliä tää tämmönen on!? IHMISOIKEUDET HUHUUU!! Maa kutsuu politiikkoja palaamaan takas niitten ihmisten joukkoon joitten seurasta ne iteki on tullu ja vetämään päät sieltä pilvistä pois.  "Hei tyypit, hei!!! laillistetaan homoseksuaalien kiusaaminen vaan siksi että ne on homoseksuaaleja koska vittu me ollaan pahikzii. siis yo." No stana Y O vaan sulleki. :''D

http://signon.org/sign/stop-tennessees-licence.fb1?source=s.fb&r_by=2060962

http://www.avaaz.org/en/eu_save_the_internet_spread/?fWHQEcb&pv=270

Suunnittelin joskus aikoja sitten kattovani animesarjan "Ghost Hound", mutta en saanu sitä katottua koska sillon se juoni ei jotenki avautunu mulle yhtään ja kyllästyin siihen ku en tajunnu missä mennään ja millon mennään, millon ollaan hereillä ja millon leijaillaan ilmassa, millon nähää olemattomia ja millon sitte tehään jotaki muuta ihan yhtä outoa. Nyt mää sit viimein koen huomanneeni sen sarjan idean ja se onki yllättävän hyvä (siis heti ku se avautuu). :''D Ekaksi taas ku katoin sen ekan jakson meinasin samantien luovuttaa u tuli niin älyttömän epämääränen olo. 
Oikeastikin siinä sarjassa on sellanen painostava ja ahdistava tunnelma oikeastaan kokoajan (jos siitä juonesta saa kiinni, muuten se tuntuu vaan tyhmiltä efekteiltä ja muilta ja ei se  millään uppoa). 


Aargh en halua lukea tota yh. kirjaa ;--; mutta pakko. : [[ Isketäänpä kuitenki tähän loppuun vielä joitaki vanhoja kuvia koska lål. :''D








6 kommenttia:

  1. eikö ne oikeasti ymmärrä että kaiken maailman SOPAt ja ACTAt ei tule onnistumaan. voi helvetti.

    ja saat kyllä pistää hiuksista kuvat sitte ko oot saanun sen toisen paketin pidennyksiä! :D
    meinataanko me muuten pistää sulle joskus nuo rastat takasi? rakastuin niihin taas ko tossa oli tuo kuva <3

    VastaaPoista
  2. Joo ei noi lait tuu menemään läpi koska vastustusta kyllä löytyy monen miljoonan ihmisen edestä. :''D

    ja tottakai mää otan XD otin tänäänki itseasiassa kuvia että sais blogimerkinnän kirjotettua lyhyesti ja ytimekkäästi huomenna koska tosiaan eka koe maanantaina.... ;--;
    Ja rastat jos laitetaa mulle takas nii ongelmana on vaa et millon ne laitetaa XD ja en nyt osaa viel sanoa et haluanko niitä atm takas XD too much stress now to even consider more weight on my head.... XD

    VastaaPoista
  3. montako koetta teikällä olikaa nytte koeviikolla? ja mitkä koodit teikällä on ens jaksossa vappaana?
    ja nehä keretää laittaa sitte ko tuun teile ens kerralla, eli joskus kk:n päästä :') mutta kerkeehän sitä siihen mennessä miettiä että tahotko ne takas vai et. :)

    VastaaPoista
  4. Mulla 5 koetta ja ens jaksossa vapaana on vaan 8-koodi mutta jos saan hissan tentittyä nii sitte on vissiin 4 koodi vapaana kans. Ja hei muuten ku puhuttiin siitä et tuut meille nii huomasitko et siitä seuraavana viikonloppuna alkaa jo hiihtoloma : DDD

    VastaaPoista
  5. ei helevetti niinkö kaukana kuukausi jo on. tai siis että niin pitkä aika tai siis nii. joo. mm. :) :DD

    VastaaPoista
  6. Öö XDDD mulla meni nyt vähän ohi että mikä sulla meni ohi XDDD

    VastaaPoista