18.3.2012

Vettä kengässä, kirjaimellisesti.

Kevät on tulossa ja sen kyllä huomaa ku käy ulkona. Kinokset alkaa pienentyä tässä pikku hiljaa ja rapakoita alkaa ilmestymän vähän joka puolelle. Se, että kevät tulee on kyllä aivan ihanaa, mutta rapakoista en ois niin varma. En taho oikein omistaa kenkiä, mitkä pitää hyvin vettä, eikä varsinaisesti myöskään kumisaappaat kuulosta herkuttelevalta vaihtoehdolta.

Kovasti mietityttää huominen ja yleensäki että miten tästä eteenpäin, mutta tässä vaiheessa vielä yritän väkipakolla työntää sitä tunnetta pois mielestä. Koitan tänään vaan keskittyä aivan muihin hommiin. Hommasin eilen kaupasta 4 rullaa lankaa ja päätin että mun on hyvä nyhvätä itelleni vaikka kaulahuivi nyt ku joku asia stressaa. Se vois olla mukavan terapeuttista tekemistä.
Eilen äiti sai mut raahattua pois kotoa ja kaupunkiin. Kotoa hetkeksi lähteminen ei siinä suhteessa ollu hullumpi idea, että oisin joka tapauksessa lähteny illalla viimestään käymään kävelyllä, mutta jotenki kaupunkiin meneminen ei kuulostanu hyvältä. Sinne kuitenki mentiin ja ostoksia tuli tehtyä minuksi ja äidiksi vähän, mutta silti kiitettävä määrä.
Nuo paidat oli tosi söpöjä, vaikka ne onki noin "hempeän" näkösiä.
Ehkä mää totun joskus käyttämäänki tuollasia.

Surely ppl, will stop the bleach & silver shampoo in the picture. Ikäviä uutisia: äiti totes että mun violetti oli takaa harmaa/punertava/en tiiä ees että mikä niin se sano että otetaa väri pois ja kokkeillaan uuestaan. Nyt kuitenki eka mää todennäkösesti ainaki ens viikon koitan saaha hiukset niin tasasen väriseksi ku voin, eli mahdollisesti valkoseksi, ennen ku laitan violetin uuestaan päähän. 
Vähän sillee harmittaa ku mulla ei ollu ollenkaan ikävä blondeja hiuksia vielä, mutta nooh... 
Yh mun fail violetit ;---;
KILL ALL THE HAIR!

Nyt ku oon ollu kotona niin oon koittanu saaha asioita rullaamaan taas rutiinilla. Niinku esim. piirtämistän ja nukkumista. Tuntuu että jotenki sellaset pienet asiat ku jää stressin alle hautumaan niin ne unohtuu kokonaa. Tuntu ihan ylitsepääsemättömän vaikealta saaha piirrettyä pari silmiä samalle tasolle ja saman kokosina. Ja nukkuminen nyt on vielä epätoivosempaa. Yritäki nukkua ilman mitään melatoniinia niin sitte heräilen joka ikiseen väliin, en saa enää unta ja aivot kai luulee että nää oli vaan päikkärit, ei mun enempää tarvi levätä.
Sucks man.....
Naurettiin iskän kanssa, että kuolenkkohan mää joskus siihen että mun sisäelimet kelluu. XD Don't ask. Ei se oo kyllä kauhean todennäköistä, mutta noh hauska ajatus se kuitenki oli. :'D Syön niin järkyttävästi hedelmiä, missä on niin paljon vettä sisällä ja silti oon sillee: "Bathroom? why would I need to go there?" D: 
_ NOM_

Olipas random topic. 

*updated* No blogs the next week! Thanks to people being full of bullshit & being paranoid. : )) Was going to tell you guys what's gonna be happening next weekend and stuff, but fuck that. I shall take a break!

See you, I do not know when!!
Ehkä enemmän huvittaaki lähteä ulos tai tehä yleensä edes jotaki muuta ku istua koneella ja katella vaan sarjoja. (will not be on the computah for a few days)

Kohta lähen hankaamaan päähän sitä hopea shamppoota ja toivottavasti saan mahdollisimman paljon tätä keltasuutta pois. : D Yes, yes, yes my hair loves so much for killing it every now and then.Olihan nää mun hiukset niinku kesälomasta asti kyllä melko vähällä värjäyksellä ja sillä aikaa nää on kyllä parantunu huomattavasti. Nyt mun hiukset taas vihaa mua, vaikka leikkaanki näistä kokoajan kaikki kuolleet pois ja käytän hoitoainetta niin paljon että mun hiukset tuntuu edelleen pehmeiltä, vaikka ne käviki helvetissä tuossa vast'ikään ja tuli takas.
My hair is like: ...oh god
I'm like: You're going down.


Miksiköhän se ei oo yhtään niin ihanaa ku ite hamuaa sormilla omia hiuksia ku sillon ku joku muu hamuaa sun hiuksia? Mää mietin tätä eilen tosi paljon. Se on tosi kummallista. D: 


Okei nyt mää lähen sinne suihkuun ja niin pois päin. : D 

Heippa <3

4 kommenttia:

  1. kevät on siitä ihana, ko alkaa olleen lämmin ja näin pois päi. mutta se saatanan loska. tien pinnasta 5cm pelekkää loskaa, ja siinä ko maihareilla tallustelet niin wohoo :D plus kaikki tiet tulvii.

    HEI OOT VAIHTANU VENYTYSKORUN D: en oo tainnu ikinä nähä muita venytyskoruja sulla ko ne piikikkäät. :D mutta tuo on ihana <3

    ja en malta oottaa että saat sitte ne hiukset kunnolla violetiksi! ja tuo hedelmälautanen. nom. ens kerran ko tuun teile niin ostetaan helevetisti hedelmiä D:

    VastaaPoista
  2. Joo niinpä.... loska on aivan perseestä! Ne mun kengät ei todellakaan oo tarkotettu pitämään vettä.

    Etkö? D: Aijaa XDDD mää olin ihan varma että kyllä sää nää oot nähny! : o Mää tykkään änistä ihan hulluna. <3 nää on tosi kauniit ja badass, mutta ainut mikä näissä on huonoa on että nää painaa jonkiverran enemmnäku ne tunnelit + nää on niin isot että jään mun korvista kokoajan kiinni johonki koruihin, jne. XD

    Ostetaan vaan!!! Hedelmät vaan on niin hyviä! <3 en malta määkään oottaa että saan sen värin kunnolla pelaan. Tosin huomenna näetki että kuinka vaalet nää mun hiukset on jo nyt, että ei mun tarvi tän blondin kanssa kauaa ihmetellä : D

    VastaaPoista
  3. kiva :DD pittää muistaa sitte seuraavalla kerralla ko tuun teile että näytät mulle ne sun venytyskorut että ossaan sitte joskus ostaa sulle jonkinlaiset :DD

    niin tosiaan olihan ne sun hiukset ihan kiitettävän blondit, että eiköhän se violetti ala siihen kohta tarttumaan! : )

    VastaaPoista
  4. Nii pittääki. : D ...ne tosiaan on vaan yläkerrassa kait kaikki että fuck yes XD eiku sinne hakemaa!

    ja joo, onhan nää melkosen vaaleat.... XD tänään taas laitan 15min päähän sen hopeashamppoon nii voi olla että vois jo huomenna iskeä sen violetin päähän. Tosin laitan sen vasta sitte sunnuntaina nii se ei ehi haalistua : D ainaki tää on alkuperänen suunnitelma.

    VastaaPoista