16.3.2012

Been there, done that

Tämä viikko on ollu kyllä poikkeuksellisen raskas ja ottanu niin koville, että tässä oli erittäin järeät tai no ns. viimeiset oljenkorretki jo käytössä. Kuitenki koska nää kyseiset viimeiset oljenkorret ja syyt, miksi oli niin mahoton viikko on niin henkilökohtasia mulle nii en niitä teille paljasta. Kuitenki sen verran voin sanoa, että oon ollu tän viikon sairaslomalla (sairaalassaki tuli yövyttyä) ja ens viikolla yritän mennä kouluun, mutta koulussaki opon kanssa mietitään että miten sijotellaan mun kurssit uudestaan ja mitä kaikkea jätän tästä jaksosta pois.
Rankka viikko takana ja sanotaanko näin että sanat "älä stressaa nyt yhtään mistään" alkaa maistuun jo aivan oksennukselta ku niitä joutuu tässä hokemaan kokoajan itelleni. Koulun osalta ainaki mun tulevaisuus näyttää tosi epävarmalta vielä, mutta toivottavasti saan jotaki selkeyttä aikaan sitte ku näen opon.

Raivostuttavaa kuinka helposti mää oikeasti saan stressin päälle kaikesta. XD Vaikka mulle lääkäritki sanoo että mun ei kannata nyt keskittyä muuhun ku "itteeni" ja mun "hyvinvointiin" niin siltiki mää en saa ajettua päästä pois sitä että mitä kaikkia kursseja teen tässä jaksossa loppuun asti ja niin edelleen.
Nyt ku oon ollu tässä sairaslomalla niin oon lukenu kirjoja ja nukkunu mahdollisimman paljon, että sais jotenki sen unikiintiön sille normaali asteelle. Alotin lukemaan niitä "Nälkäpeli" kirjoja ja just tuossa eilen aamulla sain sen ykkösen luettua (varmaan tässä kohta alottelen sitä kakkosta). En oikein osaa ihan tarkalleen sanoa, että tykkäänkö mää siitä kirjasta vai en. Se kyllä tempas mukaansa, että kyllä mää sen melko tiheällä vauhdilla sain luettua, mutta kyllä siinä on joku juttu miks se tökkää. Ehkä se on jotenki se "romanssi" siinä mikä on niin luonnoton ja etenee niin luonnottomalla tavalla että en oikein perusta siitä ollenkaa. : /


Toivottavasti tuo elokuva tuosta kirjasta nyt kans on sit hyvä!!!

Hiukset vaihto väriä tässä vast'ikään pinkistä johonki tosi outoon violettiin ja en vieläkää oikein tiiä että minkä väriset nää nyt on tai tykkäänkö näistä vai en. Eka ainaki kallistuis sille puollelle että; mitä mää menin tekemään!? mutta nyt oon jo vähän sillee; meeh ehkä nää nyt ei ookaan pahat. 
Hankala olo. Tai sellanen tosi mutkikas tunnelma. En osaa sanoa mitä teen millonki ja kaikki tuntuu tosi sekavalta. En voi sietää tätä tunnetta, mutta tiiän että en sais myöskään panikoida tästä ollenkaa. 

*sigh*
Ehkä tekopirteys auttaa?

Keela tossa eilen tekas sen oman hahmon profiilin sinne meän interactiveyaoistory blogiin ja mää varmaan tässä piakoin koitan saaha sinne alotettua sen ite tarinan. En oo vielä keksiny, että mitä sinne kirjotan mutta ehkä se valkenee mulle tässä ku koitan sitä alkaa varsinaisesti edes miettimää. 

Tänään en tiiän oikein vielä mitä teen. Sen verran etenin asiassa että jaksoin meikata ja vaihtaa vaatteet, mutta muuta vielä ei oo huvittanu tehä. Voi olla että päiväunet on sittenki hyvä idea. Mun terapeuttiset tekemiset akaa olla lopulla jka koitan vaa kokoajan keksiä jotenki muuta tekemistä lisää ku että vahingossakaan jäisin pohtimaan jotaki mistä alan kuitenki stressaamaa. : [ 
Voisin hakea pölyhuiskan ja teeskennellä että on pölyjä, mitä mun pitäis vielä pyyhkiä! Jes.

Muuten lähtisin ulos pitkälle kävelylle, mutta tuulee tosi kovaa. : < damn you wind! Kaikki on paremmin maan päällä ku mulla on hedelmiä. Hedelmät on hyviä <3 Mun persikka-persous on ottanu jälleen vallan. D: ne on niin hyviä! Ja soikeita! Ja keltasia-punasia-oransseja! Ne on melkein pyöreitä! Mutta ne on kyllä joskus tosi hämärän mallisia.... 

Appropriate side note, perhaps?

Epicness rauhoittaa. <3

Holy-jeezuz-batman! Miksi en oo tienny aikasemmin et 
on tollanen remix!?

Jos joku luule, että oon kynsien laittamisen jättäny kokonaan pois ku en oo postannu kynsistä mitään pitkään aikaan, niin no worries! : D Laitan yhä edelleen mun kynnet kunnolla, vaikka nyt oonki ilman niitä geelikynsiä. : D 
Nyt on niinku helpompi kirjottaa, jne. ku ei oo niitä geelikynsiä, mutta kyllä ne oli ihanat ku ne oli niin pitkät... <3 I miss them. ;---;  Omat kynnet on niin nöpöset että niitten laittaminen on vähän tylsääki. Ne on niin lyhyet suhteessa niihin geelikynsiin että näitten laittaminen ei oikein tunnu miltään. : ( Eikä voi tehä mitään järkyttävän hienoja taidonäytteitäkään ku ei riitä pinta-alaa, missä sitä näyttää. 
Plus omissa kynsissä on se huono-puoli, että ne kasvaa mulla tosi epätasasesti. Toisessa kädessä on 4 kauniin pitkää kynttä, tiosessa kädessä kaikki kynnet on ihan lyhyitä.... Raivostuttavaa! XD Nyt mun omat kynnet on kyllä taas vahvat ja kestävät toisin ku sillon ku otin ne geeli kynnet pois ja ne tuntu paperin ohuilta. Nyt mää en saa taitettua niitä millään (vaikka en kyllä kauheana haluakaan taittaa, että ei mee poikki XD) ku ne on liian vahvat taittuaksee. : D 


Mää oon aivan varma että Bono yrittää jotenki sen katseella viestiä mulle että mun pitäis mennä päikkäreille sen kaa. ; D Noille silmille ei voi sanoa ei. : D

Moikkaa <3

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa muuten aika pelottavan samanlaiselta meiningiltä sulla kuin mulla lukion alussa. Stressasin koulusta ihan tolkuttomasti ja lopulta se pääty siihen että sain paniikkikohtauksia ja poltin itteni loppuun. Perfektionismi on sekä lahja että kirous :(

    Toivottavasti sulla ei mee liian överiksi stressailu ja saat jotenkin tasapainoon kouluhommat :---) Tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Kiitos oikein paljon! : )

    Koitan saaha väkisilläki jotenki iteeni tekemään kokoajan liikaa hommia koulun osalta ja sitte lopulta oonki aivan loppuun palanu ja kummastelen miksi mua ollaan viemässä johonki sairaalaan. Nyt koitan kuitenki vaan jotenki työntää turhat huolet ja murheet pois.

    Pitäis vaan oppia ottaan rennosti. Tässä on koko elämä aikaa niin ei ton koulun takia pitäis kiirehtiä. : D Sitä ehtii kyllä sitte käyä töissä suunnillee 40v ennen ku mikään eläkeikä meillä tulee vastaan niin mitäpä tässä kiirehtiä.

    VastaaPoista