15.3.2012

Blogipalkinto thingy...

Teen tämän nyt muodollisuuden vuoksi ku tämä mulle pistettiin, mutta pardon me I will not "give" this to anyone else.


1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen.
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä sama tunnus 5:lle blogille/blogaajalle.

1. Tämä hommeli tuli tästä blogista

2. Faktoja:

1) Täytän kohta 18 vuotta enkä kovin hirveänä haluais tulla täysikäseksi koska kaikki ihana vastuu ja muut, mitä sen mukana tulee... <3

2) Värjään ja leikkaan mun hiuksia suhteellisen usein, koska kyllästyn yhenlaisiin hiuksiin tosi nopeaa ja haluan säväyttää ihmisiä mun räikeillä värivalinnoilla ja erikoisilla kampauksilla (sillon ku niitä jaksan tehä).

3) Oon tosi itsekriittinen ja jos joku menee siihen sitte vielä päälle kritisoimaan mua niin mulle kyse tulee elämästä ja kuolemasta.

4) Oon ollu erittäin huonossa kunnossa (siis mieleni osalta) ja oon sen takia tehny paljon kaikkea itelleni. Mulla on myös diagnosoitu tällanen eräänlainen "oireyhtymä" jonka takia masennun helposti ja sitte oon tosi impulsiiviinen sillä tavalla että siitä mun impulssiivisuudesta ei ikinä koidu mulle/mun terveydelle mitään hyvää.

5) Tykkään pelata pelejä, kattoa elokuvia, sarjoja erityisesti sillon ku ne on jotenki edes kytköksissä kauhuun.

6) Mulla on tosi läheiset suhteet vaan harvoihin ihmisiin ja vaan tosi harvat ihmiset tietää, että millanen  mää oikeasti oon.

7) Elän suunnilleen kaksoiselämää sen välillä että millanen oikeasti oon ja millanen muut luulee mun olevan. Ja se on aivan käsittämättömän perseestä.

I did it!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti