25.3.2012

Time is not on my side

Kesäaika, kuulostaa kyllä kivalta, koska siinä puhutaan kesäajasta., mutta irl se tarkottaa että kellot kääntyy tänään tunnilla eteenpäin. Fun isn't it? : ))
Kun aamulla herään tuntuu tältä.
Mitäs tässä sitte.... Sanoin että ei blogeja koko viikonloppuna, mutta tulinki tänää sen verran aikasin kotia että kyllä kait mää voin kirjottaa. *sigh* 

Anyho

Viime viikko meni melko humahtaen ohi ja oli melko outo. Outo siltä osalta että olin koulussa. Ja se oli outoa... ja epämukavaa... ja oh god en halua sinne huomennakaan... : ) mutta do I really have a choice? No.
Jotain poikkeuksellista viime viikosta oli se, että sain kerranki inspiraation toteuttaa jotaki enemmän luovaa ku yleensä ja itseasiassa vielä liittyen kouluhommaan. D: I know, right! Sain tän hullun idean, että panostan oikeasti mun äikän kurssin portfolioon (tottakai tää on just se kurssi mistä ei saa numeroa, ku saa vaan S merkinnän) ja päätin että tekisin siitä portfoliosta ihan visuaalisesti miellyttävän tekeleen. 
Koska se on äikän työ ja teen tekstit sitä varten käsin paperille niin ajattelin, että entä jos mää värjään teellä papereita että saan niistä sellasia kivan värisiä ja vähän rypyllisiä (fun, fun word) . Siihen käytinki mun keskiviikko illan, vaikka mun ois ehkä pitäny mm. keskittyä pakkaamiseen kunnolla... XD 
Loogisesti väärinpäin kuva.
Teellä papereiden värjääminen oli kivaa. : D huoneessa oli ihana tuoksu ja muutenki oli jotenki mukava kokeilla tehä jotaki ihan uutta. Nyt nuo paperit (värjäsin 5) on kuivuneet ja alan tässä pikku hiljaa siirtämään mun äikän vihkosta tekstit noihin. Sitte alkaaki pohdinta, että mistä löydän kartonkia mitä käytän sitte kansina. D: 

Rukallehan sitte tätä viikonloppua mentiin viettään. Oltiin vuokrattu mökki, ja tultiin sinne torstaina illalla äitin kanssa ja iskä oliki siellä jo valmiina. Oikeastaan termiä "mökki" pitäis käyttää tosi kevyesti tässä yhteydessä, koska se oli enemmänki omakotitalo. Voisin aivan hyvin kuvitella asuvani sellasessa kämpässä jos vaan muutaman seinän maalais/tapetois uuestaan. Se mökki oli Länsi-Rukan puolella ja sielläki sellasella suht uudella alueella.  Olohuoneen ikkunoista näky melko hyvin rinteet, vaikka olihan ne kuitenki suhteellisen matkan päässä.
Tosiaan siellä ei nettiin päässy muulla ku puhelimella niin tulipahan pitkästä aikaa pelattua pleikkarilla. : D Otin muka 3 peliä mukaan ja olin ihan pätevänä että pelaan perkele kaikki läpi... sure I will. Sure....  Irl ehin tasan pelata Kingdom Hearts ykköstä vaan vähän läpi. :'D Olin varma että mulla on siellä aikaa niinku lampaille syöttää... ja vielä mitä. Yhen päivän pelasin KH1:stä ja muina päivinä oliki sitte muuta hommaa suurimman osan ajasta. Käytiin mm. ravintolassa syömässä Rukan "keskustassa" ja sitte pitkällä kävelylenkillä koko porukka. 
Otin järkkärinki mukaan ja luulin saavani jotaki mahtavia kuvia jostaki mahtavista maisemista jne. mutta arvaas jaksoinko minä mihinkää kuvia ottaan lähteä? : D Laiska paska, mikä laiska paska. : ))



Erittäin tulokseton reissu siis mun osalta, mutta sain kuitenki olla rauhassa ja ei kauheana sosiaaliset värpykkäät(en oo varma että onko toi joku ihan mun oma sana vai ei) häirinny. 

Tänään en oo suunnitellu tekeväni kauheana mitään muuta ku kirjottavani noita äikän juttuja noille värjätyille papereille ja sitte tänään mää yritän uudestaan sitä violettia väriä (ja rukoilen parempaa menestystä). Toivottavasti kaulahuivin tekemisenki saisin tässä loppusuoralle tänää. : o 

Ens viikolla alkaa muuten koeviikko! Täytyy kertoa jo etukäteen, että tiiätte millasta ruikutusta tulee ens viikonlopun blogit olemaan... :'D Onneksi, onneksi, mulla on super vähän kokeita ja ne on vieläpä toisistaan 4 päivän päässä (voiko noin ees sanoa D:). Mulla on kyllä lauantaina koe... =____= which is not fun, but oh well.... sitte on keskiviikkona koe. Ja en yhtään tiiä että millon tää äikän työ pitää palauttaa,... XD "koe" on siitä keskiviikkona. Varmaan sillon(?). Tulee kiire <3


3 kommenttia:

  1. One does not simply beat Kingdom Hearts in one weekend. :D

    VastaaPoista
  2. Elä ny hyvänen aika taaksepäin sitä kelloa käännä ;D

    VastaaPoista
  3. ...omg... joo ei ehkä kannata :'D

    VastaaPoista