9.3.2012

But then I took a bullet to the heart

Oli erittäin mielenkiintoiset unet viime yönä;

Ensin olin koulussa liikuntatunnilla ja sitte joku tyyppi ampu mua ja se luoti tuli suoraa rintaan. Sitte mää mietin jonku aikaa siinä että mitähän tällasessa tilanteessa pitäis tehä ja lopulta mää sitte lähin sieltä liikuntatunnilta vaan sillee aivan verisenä ja näytti se veren määräki vähän siltä, että nyt voi käyä huonosti. Jostaki syystä kuitenki tiesin, että jos meen sairaalaan nii jotku tyypit, jotka jahtas mua ilmeisesti, saa mut kiinni, enkä voi mennä sinne ottaan sitä luotia pois. Ja se luoti vielä hauskasti (tai vähemmän hauskasti, miten sen nyt ajattelee) törrötti vaa mun ihosta sillee: "ootas ku mää tästä lähen irti nii kuolet samantien ku sää vuodat nii paljon verta". Siinä sitte ihan ilosesti ryntäilin Oulua (?) ympäri ja menin sitte jonneki toimistolle, missä mää kuitenki olin vissiin töissä ja sitte siellä just sellaseen työhuoneeseen, rojahdin nojatuoliin ja aloinpa sitte tarkkailee sitä luotia, että joskos mää tässä kohta joudun jo huolestumaan (ei tarvi huolestua vaikka sua on ammuttu, se luoti on paljon tärkempi juttu, joo...).
Jossaki kohtaa sinne tuli joku mun pomo (?) ja sit se vaan oli sillee joo no tosi jees ku täällä on verta jokapuolella ja kait tuo luoti pittää käyä ottaan pois. Sitte se mies kanto mut johonki ihmeen terveyskeskukseen missä tyyliin joku terveydenhoitaja otti sen pois ja löi siihen ison laastarin ja jonku siteen. Sitte mää vaan lähin sieltä terveyskeskuksesta yksin se luoti mukana ja ajattelin vaan koko matkan ku kävelin takas kotia, että pitää tehä tästä luodista joku kaulakoru ku oli se nii jännää.



Perus unet. : D

Ehkä oikeassa elämässä ei ihan kokonaista päivää pärjäis jos ois ammuttu suoraan rintaan. : [ No en kyllä tiiä, ei oo kokemusta, mutta jostaki syystä en usko että se on mahdollista. :''D

Eeeeilen oli oikeastaan ihan super tylsää. Kävin jossaki vaiheessa taas siellä Saaban kuningaskunnassa kuningatteren luona vierailulla ja sitte istuinki loppupäivän kotona ja mietin että mitä ihmettä mää tekisin. Eka mietin että oisin tehny jotaki tosi hienoa arpivahalla ja ottanu kuvia/videota, mutta sitet se jotenki jäi. : o Taisin taas vaan unohtaa että jotaki olis pitäny tehäki. :'D Noh olin mää reipas ja pesin eilen tiskit ja tein ruokaa. :'D Huomenna tulee porukatki kotia (tai sitte tänää : D) ja ei tarvi enää tie hääräillä täällä. : D Tosin onhan tää ollu ihan  jees ku mun ei oo tarvinnu istua kokoaikaa vaan yksin mun huoneessa vaan oon voinu majoittua olohuoneeseen, mutta taas toisaalta.... Täällä on ollu aika ahistavan hiljasta ku on aivan täysin yksin.
Eilen illalla jotenki tuli poikkeuksellisen ahistunu olo ku tuntu et kokoajan jossaki päin taloa joka natisi. Tuntu että yläkerran ovi ois auennu (en oo vieläkää tohtinu kattoa että onko se auki) ja että etuoven edessä ois käyny joku. Sain muuten nukuttua aivan kiitettävän hyvin, mutta aina ku heräsin yöllä nii kuulu jotaki narinaa. : (

Mulla on taas näitä mysteeri haavoja joka puolella ja oon aivan hädissäni että mitä helvettiä täällä tapahtuu. Mulla on yks sormi ihan sika kipeä ku siinä on iso viilto, sitte mulla on ranteessa joku pikku haava, mulla on lantiossa joku aivan valtava (n.10cm pitkä) naarmu, mikä ei näytä kivalta ja sit sellanen melkein samanlainen ja saman kokonen iso naarmu toisessa reidessä. Oon aivan kuset housussa välillä että kukakohan täällä meän kämpässä on. :'D Tiiän varsin hyvin että en oo itekää noita tehny ku en oo huomannu niitä ku vasta yhtäkiä eilen illalla ku laitoin yökkäreitä päälle ja alko käymään kipeää. SRLY WTF IS GOING ON!?

Pain is a friend, blood is love?
*notice: arpivaha kokeiluja viime halloweeniltä (has nothing to
do with the mystery marks)

Ajattelin että tänään sulatan aivot muualle tästä kyseisestä "mistä näitä haavoja ja naarmuja oikein tulee" ongelmasta pelaamalla koko päivän. =___= I have no life, nor do I need one.

Inhottavaa ku tänään on jo perjantai (never thought I'd say that). En, en, en, en halua mennä maanantaina kouluun. En sitte millään! Pakko kait se on vaan yrittää selvitä taas aina viikonloppuihin asti. Raivostuttavaa ku ei oo mitään pitkiä lomia tässä välissä enää ennen kesälomaa.... On tietenki pääsiäinen, mutta ei se oo mikään pitkä vapaa ja se menee varmaan kokonaan siinä säheltäessä ku täytän sillon 18. Sitte seuraavana pitää oottaa vappua ja sitte alkaa kesäloman odotus. Toivon niiin paljon että nää viikot vaan menis ohi tosi nopeaa, ku ei vaan voi jaksaa. : ( Mun pitäis tehä historiaanki tutkielma ja sitte lukea kaikki mahdollisia paskoja aineita ja yrittää selvitä jälleen koeviikosta. *sigh* lievästi sanottuna perseestä koko homma.

Ahistaa edes ajatella kouluun menemistä....

Kyllä tää hiihtoloma sais jatkua pitempään. : [ Ollu ihan sika hauskaa ku on ollu Keelan kanssa ja hengannu vaa menemää ja Elinan knssa oli mahtavaa ku biletettiin ihan mielissään ku Big Bangiltä tuli se Fantastic Baby biisi. ;'D




En tiiä vielä, että teenkö tänään sitte jotaki pikku kivaa arpivahalla vai mitä sitä keksii, mutta tänää kyllä haluttais jotaki oikeasti tehäki. Eilinen meni vähän hukkaan. : / Tosin... Kyllä mää tänäänki katon Junjou Romanticaa ja juon teetä ja vingun ku mun elämässä ei oo mitään ihanaa Usagia. I'm just a tiny bit jelly to Misaki.... For fucks sake... Miks irl ei oo tollasia miehiä. 



Meinasin sanoa että vaan unissani mulla ois joku noin ihana mies, mutta sitte 
huomasin että unissani mua ammuttaa pyssyillä ja jätetään vuotaan kuiviin. Eli ei 
unissanikaan.

FUCK MY LIFE!

Nyt siirryn tekemään aamupalaa. : [

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti