3.8.2012

Nothing really happens

Eilen tein järkevän päätöksen siirtää blogimerkinnän kirjottamisen tälle päivälle, joka osoittautui hyvin toimivaksi ideaksi kerranki. Tällä viikolla ei nimittäin ole oikeastaan tapahtunu mitään mistä ois ollu kirjotettavaa mutta tänään sentään on jotaki sanottavaa. : D

Tosiaan viikko on ollu hiljainen vaikka yhtä pientä yksityiskohtaa ei oteta huomioon; kävin hakemassa ajan tatuoijalle! Siitä voisin selittää vaikka kuinka kauan, vaikka reissu kestikin alle puoli tuntia. Sain ajan aivan uskomattoman nopeaa ja ei tarvi kauaa enää odotella että se viimein tapahtuu. Tarkkaa päivämäärää en sano, jätän sen vielä yllätykseksi. : ) Suhde kuitenki on jotenkin niin että monesti ku menet aikaa hommaamaan niin saat sen aikasintaan kuukauden tai parin päähän. Kyllä, meillä päin tilanne on niinkin surkea..
Lievästi sanottuna oon innoissani, vaikka se mahdollisen kivun määrä hieeeeman jännittääki. : D

So that's one thing that happened this week~

Sitten koska mun viikko oikeasti oli niin tapahtuma rikas niin saatte kuulla siitä kun siivosin eilen mun hyllykön! JEE!!!! Oon tosissani... : [
En tiiä onko mulla yhtään kuvaa siitä katastrofista ennen ku mää siivosin sen. : D Se oli kamalaa... Täynnä turhaa kakkaa ja pölyä ja yhtä suurta epäjärjestystä! Käytin jonku 2-3h siihen että sain sen siistittyä ja tottakai päätin suorittaa tän operaation illalla niin että menin suoraan nukkumaan ku se oli tehty. : D

Onneksi siivosin tuon eilen niin eipähän tarvi sitä jäähä murhetimaan enää ennen koulun alkua!

Tänään kävin luovuttamassa verta, mutta ikävä kyllä se mun hoitaja ei saanu pistettyä sitä neulaa kunnolla ja verta ei saatu kulkemaan ulos tarpeeksi nopeaa. : ( Ei sitte saatu täyttä pussia verta, mutta kyllä me jotaki sieltä saatiin ja kyllä siitä mulle luovutuskerta tuli. 
Luovutuksen jälkeen oli kyllä aika heikko-olo jostaki syystä, mutta kyllä mää siitä huolimatta raahasin itteni elokuvaan äitin ja iskän kanssa. XD Mentiin kattomaan se uusin Batman elokuva and oh boy it was gooooood <3 Vaikka se kestiki tosiaan sen about 3h niin kyllä se oli sen istumisen arvonen! Taas täynnä mooonia lahjakkaita näyttelijöitä ja taustamusiikit soi vieläki päässä. : D 

Koska olo on sen verran heiveröinen niin taidan painua vaan takas sänkyyn ja alottaa jälleen supernatural maratoonin. : (

Tiistaihin siis!!! Moikkaa <3

3 kommenttia:

  1. Ei voi muuta sanoa kuin että kalja on hyvää.

    VastaaPoista
  2. Ja sensuuri perseestä, tämä oli pettymys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei kiva että kalja on hyvää ja mikä se pettymys ja sensuuri tässä sitte oli onkin mulle sitten mysteeri.

      Poista