19.7.2012

Pays des Mervilles

As you can probably see, I have changed the title of my blog! Woohoo!! : D Vihdoin ja viimein otin asiaksi muuttaa ton otsikon, oon nimittäin miettiny sen tekemistä jo pitemmän aikaa. Uus "otsikko"/"nimi" pays des mervilles on mun mielestä varsin appropriate mulle ja mun blogille. Pays des Mervilles on ranskaa (tosin varmaan sen pysty päätteleen) ja tarkottaa ihmemaata (wonderland). Sanaakaan en oo ranskaa vielä eläessäni opiskellu että tää otsikko tuli ihan vaan siitä että Alice in Wonderland on mulle iän ikuinen obsessio mutta se että blogin otsikko ois "Wonderland" pelkästään ei jotenki iskeny ja sitte jostakin syystä ekana mieleen upsahti että noh mikähän se ois ranskaksi.
Omasta mielestä varsin hyvä valinta ja toivottavasti te lukijat totutte siihen pikasesti. Se oikeastaan jo ehti tässä tän päivän aikana juurtua jo mulle itelle päähän!


Oon ollu varsin aktiivinen jostakin syystä kokoajan hommaamaan jotaki peruukkien kanssa ja yllätyn välillä ite että kuinka paljon mää voisin oikeasti ehkä saada aikaseksi jos mua joskus edes motivois mikää. XD 
Nyt kun kerran enä lähekään mihinkään reissuun niin pääsen varmaan toteuttamaan itteäni oiekin urakalla. : D Tilasin vähän tavaraa eBaystä ja 2 pakettia saattaa saapua jo ens viikolla. Kerran en lähe reissuun niin pääsen sisäänajamaan ne ihanuudet mun systeemiin. <3 Myös se että sain, kiitos Anniinan, itelle kaukolaukasijan mun kameraan edistää mun itseni toteuttamista. : ) Onpahan helpompi ottaa kuvia! It shall be awesome, I've decided that already. 




Oon ollu kovin tomerana. or not.

Myös hetkellisiä hämmentäviä hetkiä on ollu; mm. kun äiti oli käyny kaupungilla ja tuo mulle sieltä nahkatopin, koska se oli "super ihana". : D What can I say, my mom is just awesome like that. ; ) Vielä en oo toppia  ehtiny kokeilla päälle ainakaan niin että siitä olomuodosta kehtais kuvaa ottaa, mutta kyllä mää siitä muka jotaki kuvaa yritin saaha. 
Ärsyttää ku atm mun hiukset on ei-minkään-pituset ja niitä ei saa mitenkään. : <
Joudun sit hengaamaan super-ninja-samuraina suurimman osan ajasta.
Niin suurta arvostusta sille joka tunnistaa että mitä animea katon (näkyy vähän mun näytöllä)!!


Yup, eiköhän tämä blogi sessio riitä tälle istumalle! : D

Moikkaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti