15.7.2012

Drifter

***EDIT en malttanu odottaa tiistaihin

Kerrankin huomasin että mulla on oikeasti joitaki juttuja mistä vois selittää. Joitaki ihan järkeviä ideoita mitä vois hyödyntää. Exciting, isn't it?

Mutta sitä ennen mulla on kuitenki ihan vaan joitaki muita ajatuksia mitä on juossu päässä mitä ajattelin jakaa.

Tuleeko sulla koskaan sellanen tunne jos sulla on vaikka netissä joku mihin teet jotaki (pidät itekin blogia tai teet videoita tai ylääpidät muuten jotaki sivustoa yms.), että sun pitää miellyttää kaikkia? Mää tiiän että mulla tulee se tunne aina ku kirjotan blogia tai teen videota. Pitää olla jokseenkin erittäin varovainen siitä mitä kirjottaa tai sanoo. Netti on kuitenki valtava "paikka" ja täältä jos jostaki löytyy tyyppejä joka lähtöön.
Ei oo mun mielestä kiva jättää ketään huomioimatta ja automaattisesti haluaa miellyttää kaikkia sillä. --mutta sitten oon huomannu että tässä maailmassa sellasen yrittäminen on ehkä turhaa. Loppujen lopuksi täältä löytyy ihmisiä jotka vaan ihan jonkun oudon huumorin takia vihaa ihan vaan vihaamisen ilosta muita ja mollaa menemään.
Oon tullu siihen tulokseen että oikeastaan mitä pienempänä piirit pysyy, sitä mukavampaa on oikeastaan pitää tällasta homma yllä, koska pienempää määrää ihmisiä on helpompi miellyttää ja on helpompi saaha vähän jokaiselle jotakin. Win win for everybody! Tässä vasta juttelin yhen amerikkalaisen tyypin kanssa joka sillon tällöin kommentoi mulle DevianARTiin ja hän oli jotenki tympääntyny siitä että ei oo siellä deviantissa paljoa seuraajia saati sitte youtubessa ja eka määki tuhahdin sitä samaa että onpa tylsää. Sitte ku me siinä aikamme juteltiin niin todettiin että toisaalta eipä sitte oo kauheana tarvinnu kohdata näitä tyyppejä jotka vihaa vaan vihaamisen vuoksi koska ei oo niin julkinen että sua helposti löytäis. Ja toisaalta sitä oppii ehkä tässä olemaan välinpitämätön ajattelemattomuuksia ja typeryyksiä kohtaan.
Loppujen lopuksi oon iloinen siitä että kuinka vähän tulee sellasia full-of-shit kuuroja niskaan.

Keksin tuoreeltaan tässä että voisin kesän aikana ottaa tehtäväksi tyhjentää mun vaatekaapin sisällön tuohon lattialle ja käydä vaatekappale kerrallaan läpi että halauanko mää tosiaan enää käyttää sitä vaatetta, tarvinko sitä enää mihinkää ja sitten vaan kylmän rauhallisesti kerätä kaikki vaatteet mitä en enää oikeastaan käytä ja viedä ne kirpputorille myytäväksi. Mun mielestä olis aivan järkevä idea. Mulla nimittäin on vaatteita ihan kiitettävä määrä ja niistä kauhean montaa en enää käytä. Ne on vaan niin vanhoja ja ei oikein enää sovi mulle.
Haluan uusi vaatteita mutta on vähän outoa ostaa uusi ku kaappi on täynnä tavaraa. Ois ehkä ihan järkevää tyhjentää käyttämättömäksi jämähtäneet vaatteet menemään niin sitte vois paremmalla omallatunnolla ostaa uusia. Ja saispa siitä ehkä euron tai parin vielä takasinki.
Siitä tulee kyllä iso projekti varsinki ku pelkään sitä että entä jos mää sitte yhtäkiä keksinki että hei haluanki käyttää sitä ja sitä vaatetta mutta vein sen jo sinne. Oon vähän kitupiikki ja en halua luopua niistä ollenkaa. Tosin nyt ku oon saanu jo itelle hetken istutettua päähän tätä ajatusta niin alkaa jo vhänä tulla sellanen olo että saattaisin saahaki sen aikaan.

Kirpputoreista puheen ollen- muutamia viikkoja sitten ku oltiin Katan kanssa siellä kaupungilla niin käytiin kirpputorilla ja ostin sieltä kengät ja kaulakorun. Ne kengät oli 3,50€ ja koru oli jotakin 2,50€.
Eikä siinä vielä kaikki!
Sain Keelalta yhen aivan ihanan sormuksen:
Eikä siinä kaikki! Kävin kaupassa ostamassa leipomis tarvikkeita niin samalla ostin itelle sandaalit kesäksi ja kynsilakan (ostin sen kyllä jo muutama viikko sitte mutta silti):

Pitkästä aikaa perjantaina päätin illalla myös vähän meikkailla kun ei oo siihen ollu tosiaan aikaa hetkeen ja sitten annoin vaan mielikuvituksen juosta. Oli ihan tuulesta tempastu homma ja koska otin ite kuvat niin piti käyttää vielä vähän kökkösempää kameraaki. En oo vielä hoksannu että miten saan mun järkkärin ottamaan ajastimella kuvaa niin että se tarkentaa oikein, eikä ihan huitsin nevadaan. =__=

Kohta hakeudun takaisin mun kirjan ääreen ja yritän saaha sen tässä mahdollisimman äkkiä luettua. Ei sillä, on mulla vielä muutama päivä aikaa lukea se. : DD Että ei tässä kauhea kiire onneksi ole. 

Moikkaa!! <3

6 kommenttia:

  1. Upee sormus! Ja hauska meikki, se on jännä kun joskus vaan alkaa yhtäkkiä sutiin jtn randomilla naamaan :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mää niin rakastan tota sormusta! Se on kyllä aivan ihana <3
      Joo on aina mielenkiintosta nähä että mitä siitä loppujen lopuksi tulee tulokseksi ku oikein alkaa meikkaileen. ; )

      Poista
  2. Hei, tässäpä sulle ratkaisu tarkennusongelmaan: http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=170308951 Itse ostin tuommosen kaukolaukaisimen melkeen heti kättelyssä kun kameran hommasin, helpottaa kuvaamista yksin suunnattomasti. Itse voi heilua kamerasta montakin metriä ja nappia painamalla pystyy tarkentamaan melkoisen kätevästi. Eikä hintakaan oo paha ;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ah kiitos kiitos kiitos!!!!!!!!! oot mun pelastus!!! : DD pakko käyä iteki hommaamassa!

      Poista
  3. WHII PROJECT CLOSET! saa nähä mitä siitäki tullee. voit olla varma että vähintään joka toisen vaatteet kohalla vaadin sua pistään sen päälle :D

    mutta nuo kengät <3 voi asgard vieköö nuo on niin ihanat! ja ne tuntu jalassaki niin ihanalta! oon niin katteellinen että löysit ne ennen mua ;)

    nuo kuvat on aivan upeita, vaimosein! tykkään tuosta meikistä hjuuuvin paljon ;) ja seuraavan kerran ko tuun niin saat kyllä näyttää tuon baarimekon päälläs, koska se näyttää sopivan sulle vallan mainiosti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EIII!!! EN JAKSA!!! NIITÄ VAATTEITA ON LIIKAA!!! D:

      I know ;--; <3 I luv 'em shoes! syytäki olla ; )

      joo XDDD se mekko on super ihq ; )

      Poista