13.7.2012

Long time no see(?)

Olen palannut blogin (blogauksen) keskuuteen! Erittäin uupuneena ja väsähtäneenä kylläkin...
Just noin tunti sitten sain päätettyä mun viimesen työpäivän ja päätin että päivitän saman tien tän blogin niin ei jää roikkumaan tää homma enää kauemmaksi. : )


_NYT_ mulla alko kesäloma ja saan oikeasti olla lomalla tässä seuraavat 4(?) viikkoa. Ihana <3 vihdoin ja viimein mää pääsin oikeasti lomalle. Ei oo autokoulua, koulua tai töitä!!! Taitaa olla vajaa 3 viikkoa siitä ku kirjotin viimeksi blogimerkinnän ja tää aika on kyllä menny sinäänsä nopeasti, vaikka nyt tuntuu että ku päivitän tätä että ei oikein osaa asettua taas tähän kirjottamiseen yhtään niinku ennen.
Tosiaan töissä olin viimeset 2 viikkoa ja se tässä olikin oikeastaan suurin syy siihen että pidin taukoa, mutta sillon se ihan eka viikko (tai päivä tai mikä lie) johtu siitä ettei yksinkertaisesti ollu yhtään sellasella tuulella että ois voinu kirjottaa.
Mikä sitte teki mut niin väsyneeksi etten muka voinu kirjottaa blogia sillon ku oli töitäki? Noh ensinnäkin mitään kovin, kovin hohdokasta ei todellakaan tapahtu sinä aikana ku oon töissä tai sinä aikana mitä oon kotona työpäivän jälkeen. Mulla soi herätyskello klo: 04:30 aamulla (yup, not kidding) ja tulin kotia töistä joskus kahelta tai vähän sen jälkeen. Arvatenkin oli pieniä vaikeuksia saaha itteni nukahtaan jo joskus 8 aikaan illalla, joten ihan oikeasta unen puutteestaki johtuen olin/olen tosi väsyny. Sen lisäksi että ei tullu kauheana nukuttua niin se työ mitä mää tein on suhteellisen fyysistä hommaa, että se ku pelkästään piti työpaikalla/kohteessa kävellä sinne missä se varsinainen työ oli ja takas sitä matkaa monta kertaa niin tuli niitä kilometrejä yhteensä päivän aikana lähemmäs 10. Koska mää oon kans sellanen ihminen että mielummin teen yhteen pätkään kaiken niin jätin tauot päivän aikana pitämättä että pääsinki sitte aina vähän aikasemmin ajeleen kotia.


Ettei olis ihan niin onnistunut työjakso niin mun piti tuhota mun jalkaki jotenki mystisesti keskiviikkona töissä. Mulla revähti kai ihan tosissaan nilkka ja tässä oonki saanu kinkata ja hyppiä keppien kanssa torstain ja tän päivän. JES.

Siitä syystä/niistä syistä mää oon ollu niin poikki aina sen jälkeen ku oon tullu kotia ettei ihan blogin kirjottaminen oo tuntunu kovin virkistävältä ajatukselta.

Että sellasta... : D

Kun kerran mullaki alko loma niin mulla on aikaaki tehä jotaki kivoja juttuja. Eniten ehkä jopa iloitsen siitä että viimein mulla on aikaa laittautua!!! Kahteen viikkoon jaksanu laittaa itteä oikeastaan ollenkaan niin ah ihana <3


Oikein kovasti toivoisin ja oisin tyytyväinen jos saisin jotaki ehdotuksia että mitä tekisin. : ) Että jos ois vaikka jotaki hahmoa minkä meikkiä tai vastaavaa vois kokeilla taikka sitten ihan oikeaa tekemistä, tekemistä. Ois tosi jees. ; )
Mulla on tuossa joku kirjaki mikä pitäis saaha luettua ku siinä on vaan viikon laina aikaki. Parempi olla hyvä kirja!! Odotukset ovat korkealla. ; D

Saatan mahdollisesti olla menossa reissuun tässä piakoin mutta veikkaanpa että saan silti päivitettyä tätä blogia siinä samassa. En oo vielä varma että oonko menossa vai en mutta seki selviää kai sitte myöhemmin ens viikolla. : o Olettaisin.

Anyway, ideoita toivoisin ja inspiraatiota etsin. : )

Hetkinen... tiistainahan se seuraava merkintä on...? Vissiin... XDDDD Tiistaihin siis!!

Moikkaa!!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti