26.2.2012

Madness is a good thing?


Tämä viikonloppu on ollu poikkeuksellisen inspiraatiollisesti tuottoisa. Hieman taas kypsyttää se kun läheskään poulia kaikista mahtavista ideoista en onnistu yksinäni toteuttamaan, mutta sain mää kuitenkin onneksi ainaki jotaki tehtyä.

Perjantaina illalla selailin tumblria ympäriinsä ja löysin vaikka mitä ihania vaatteita, mitä haluan!
Noi hameet... <3 ja toi jakku... *Q*

WANT

Sitte mietin, että haluaisin jonku tosi hienon silinterin ja unohin kokonaan, että mulla on jo yks. Päätin sitte ettiä kaiken maailman tuhria härpäkkeitä mun huoneesta, kehitellä niistä jotaki ja sitte kattoa että miten saisin ne siihen silinteriin kiinni. : D Onnistuin omasta mielestä poikkeuksellisen hyvin suhteessa siihen etten yleensä vaan jaksa vaivautua tekemää mitään sellasta.
Hieman pöytä sotkunen. : D 
Tältä se silinteri näytti ennen
 Tältä se näyttää nyt

Lauantaina oli ehkä hieman kireä tunnelma ku käytiin äitin kanssa melko vakavanlaisia keskusteluja siitä että mitä mulle nykyään kuuluu. Jossaki vaiheessa täyty lähteä täältä neljän seinän sisältä ulos, että sai vähän raikasta ilmaa ja jotaki muitaki ajatuksia. Menin sitte metsään (heh heh) ja voi että se teki hyvää! 
Metsä on niin uskomattoman rauhottava paikka. Etenki sillon jos siellä ei oo muita. Oli ihana ku kävelin yhelle polulle, mistä monet ei tiiä ja kävellä sitä pitkin (tosin olin kyllä reilusti nilkkoja myöten hangessa tennareilla). Sitte nojasin vaan yhteen puuhun keskellä ei mitään ja kuuntelin musiikkia ja välillä kuuntelinki vaan sitä ihanaa huminaa mikä kuulu ku ihan pieni tuulen puuska ravisteli puita ympärillä. Oli ihana vaan olla. <3 Oisin halunnu jäähä pitemmäksiki aikaa, mutta alko tuleen jaloille kylmä ku ne oli ihan märät. 




Sain meän iskältä ihana villapaidan, mikä on kuulemma vanhempi ku minä! : D mutta ah se on ihan täydellinen mulle!!! <3 Tykkään sen väristä ihan hirveänä ja sitte ku se on iso ja lämmin. : 3
Joskus vanhempien vaatekaapeista tekee ihania löytöjä. <3


Eilen mulla tuli kans joku ihan järjetön ikävä Alice Madness Returns peliä kohtaan ja en jaksa oottaa että pääsen taas pelaan sitä! Se on jostaki syystä vaan niin ihana peli. *q*

Eilen sitte huvikseni ajattelin kokeilla tehä jotain Alicen tyylistä meikkiä ja se onnistuki ihan hyvin, mutta lopulta en jaksanu panostaa hiusten laittamiseen. : D Vaatteita mulla ei oo että voisin siihen cosplayn tehä, mutta ehkä mää joku päivä väsään jotaki sitä varten. Alice on mun yks lempi pelihahmoista kautta aikojen : D
Otin videon siitä koko hommasta, mutta en edes vaivautunu tekemään siitä minkään sortin tutoriaalia taikka välittää mun kameran omasta tahdosta valojen kanssa. 

Siinäpä sitte se video. 

Nyt mää lähen suihkuun : D

moikkaa <3


7 kommenttia:

  1. Woah!
    Hiamanko hieno toi silinteri :o !

    VastaaPoista
  2. NUO VAATTEET <3 ei saatana kuinka ihanat. ah miksi suomi on niin tylsä paikka ja ei oo tommosia vaatekauppoja.

    ja tuo Alice-meikki on täydellinen! täytyy kyllä myöntää että siinä pelissä yks niitä ihanimpia puolia on aina se uus mekko ko vaihtuu paikka :'D

    VastaaPoista
  3. Niinpä. inhottaa ku tollasia vaatteita pitää aina vaan tilata jostaki ja sit siihen tulee kaikkia postimaksuja, yms. tullia ja ne vaatteet maksaa loppujen lopuksi aivan älyttömiä.

    Ja kiitos! : DD mää tykkään siinä pelissä eniten ehkä niistä maailmoista : D

    VastaaPoista
  4. niin plus siihen vielä se ettei oo varmaa että se vaate ees istuu hyvin. että wohooo. :D

    ah kaikki ne maailmat<3 ja nyt ko pellaan tätä niin tullee semmosia kohtia mitä en oo ennnen nähäny, ko oot pelannu ne sillon läpi ko oon homehtunu kotona. : D nytki ko alako tuo underwater-part niin olin ihan että ooooh wut is this!

    VastaaPoista
  5. : DDD aa niin joo. XD olin varma et oon pelannu sun kaa aivan kaikki kohat läpi.

    VastaaPoista
  6. ..no tiijjäthän nää mun muistin että asia saattaa olla myös niinki. :''D

    VastaaPoista