6.2.2012

Kiireitä, kiireitä ens vuoteen asti

Muistin tässä just että perjantaina en muuten oo kirjottamassa blogi merkintää..... ^^'' Oon kotona vasta joskus veikkaan 23.00 ja Kata tulee yötä, nii voi olla että ihan ei riitä huomiota tänne asti. Ajattelin sitte että saapustelen tässä nyt jotaki merkinnän poikasta. : D

Katoin just mun ens jakson lukujärjestystä ja voi saatana... Vituttaa jo nyt aivan armottomasti se. Tiiän ainaki että seuraavasta koe viikosta ei tuu yhtään kiva : D Ei vapaa päiviä, ei mittää helpotusta. Saas nähä että miten mää siitäki selviän. *sigh* Noh se jää nähtäväksi. Joku saattais sanoa että turha sitä on nyt murahtia, mutta eipäs olekaan turha nyt murehtia vaan se nyt nytki ihan oleellinen tekijä mun jaksamisessa. Onneksi on enää 2 jaksoa jäljellä ja sit alkaa kesäloma. <3 Mutta sitte pitäis vissiin taas mennä töihin ja sen lisäksi lukea äikkää, ruottia ja enkkua.... goddamn it all...

Tulevaisuus ei näytä turhan valosalta. Seuraava ihana valoisa aika mun elämässä näyttäis olevan vuoden päästä ku mun pitkän matikan kirjotukset on ohi. SITTE mää voin olla rauhassa ainaki jonku aikaa.  ...vuosi on vaan melko pitkä aika... oh god alkaa hiipimään lievä ahdistus ja masennus päälle. MIKSI, MIKSI MÄÄ OLIN NIIN TYHMÄ ETTÄ MENIN LUKIOON!? Mun päivät menee siinä että yritän selvitä.. ja se jos joku on uuvuttavaa. Mutta ikävä kyllä mulla ei oo tässä näkyvillä mitään porsaanreikää että saisin jotenki edes helpotettua tätä koulussa käymistä. Musta tuntuu että koulussa käymisen ei pitäis olla kuitenkaan ihan näin helvetillistä ja lukion pitäis kuulemma olla parasta aikaa elämässä. Haluaisin kyllä kuulla siltä joka tonki on sanonu että mitenköhän se on ollenkaan mahollista. Mää vihaan lukiota. I just do. "joo lukio on rentoa ku saa ite päättää kurssit ja yms." Ja vitut ole.

Toivottavasti tää on vaan yksi niistä mun kuuluisista aamuahdistuksista ja menis ohi äkkiä...

Anyway!!! Tänään ja huomenna saa vielä ottaa suht rennosti. Onneksi! Tälle päivälle mulla ei oo mitään suunnitelmaa vielä, mutta veikkaan että jos multa ei tää ahistus mee pois niin painun takas sänkyyn ja koitan nukkua tän tunteen pois.

Eeeeilen tosiaan katoin sen Interview with the Vampire elokuvan ja se oli kyllä hyvä. <3 Brad Pitt ja Tom Cruise ei oo ikinä näyttäny noin hyvältä : D Sain jonkin laista inspiraatiotaki siitä elokuvasta ja aiheeseen liittyvä kuvaussessioki ois tulossa (heti sillon ku Keela nyt pääsis vaan tänne). Eilen raivopäissäni turhauduin siihen ku en saanu wanhojen meikkiä tehtyä sellaseksi et se ois hyvä ja lopulta sitte meikkasin vaan lisää ja lisää siihen wanhojen meikkien päälle vitutusmittari huipussaan ja yhtäkiä TADAA keksinki sen meän kuvauksen idean ja miten meikit siihen sitte laitetaan. Osa kiitos menee kyllä kans mun rakkaalle Ghost Hunt animelle erityisesti jaksoille 4-6. <3 Niissä jaksoissa on sellanen nukke "Minnie" joka on riivattu ja voi jestas se on ihanan creepy!!!! <3


Sittepä kuvien ideaksi tuli riivatut posliininuket. XD Mahtava idea suhteessa siihen että vihaan posliini nukkeja.... on jäänyt traumat ku oon pienenä ollu mummolassa yötä ja sängyn jalkopäässä oli aina 3 aivan jumalattoman creepyä posliininukkea istumassa. Oisin voinu vaikka vannoa että ne nuket ei muuten vaan istua toljottanu siinä koko yötä vaa ne kyllä duunas jotaki aivan omiaan. Tosin mulla on aina ollu villi mielikuvitus niin oon aika varma että oon vaan kuvitellu sen kaiken, mutta vieläki pysyn posliininukeista kaukana! Muut nuketki vähän ahistaa, mutta ei kuitenkaan ihan niin pahasti. Jotenki se ku tietää että nuket oli alkuperäseltä tarkotukseltaan käytetty siihen että ne kahlitsis jonku sielun niiden sisälle niin vaikka kuinka ei uskoiskaan et sellanen on ikinä onnistunu nii silti ne nuket ahistaa. :'D Pitää joku kerta ke meen mummolaan ettiä ne nuket ja ottaa kuva niistä. Toivottavasti (tai no ehkä mää vähän kyllä toivon että ne ois)  ne ei oo menny rikki.

Taustalle kuviin haluan kaikkea ihania yksityiskohtasia tavaroita ja vanhanaikasia ihania koristeita. <3 Meillä on peri peiliä, missä on just sellasia ihania kuvioita mitä mää rakastan. Mun onnekseni meillä on vielä melkein tyhjillään meän tuleva "kirjasto" huone ja siellä ois täydellinen ottaa ne kuvat sit. : D Seinät on just sopivasti täysin yksväriset ja sit siellä on meän tosi vanha piano (jota ennen aina soittelin <3) ja toinen niistä peilistä, hienoja puolloja ja muuta mukavaa mitä sopis kuvan tunnelmaan täydellisesti. : DD



Pitää kokeilla sitä wanhojen meikin tekemistä sitte ens viikonloppuna : / ...pitäs hommata jatkoilleki vaatteet mutta en tiiä yhtään että mitä mää sinne keksin laittaa päälle! D: En halua mitään minimekkoa mitä nyt myyään joka stanan kaupassa. Oikeasti tarviiko sitä olla ihan niin lyhyt mekko päällä??? Oonko mää ainut jota häirittee se että siinä vaiheessa ku sun perse on peitossa nii kangas loppuu siihen. Auta armias jos sää edes kumartuisit sellanen päällä. joo ei. Not for me

My god mun nenään sattuu ;---; *random*


Mut  löytää tästä lähin myös tumblr.com:ista! http://lushikiteka.tumblr.com/



Kohta vois olla aika mennä syömään aamupalaa. : D I shall "see" you again on Saturday or the next Sunday! o/

2 kommenttia:

  1. aaah A Beautiful Mind! vois kattoa sen taas joku päivä, koska se oli niin upea elokuva <3

    muuten hyvä idea ottaa ne kuvat tuosa huoneessa! you so smart ;)

    VastaaPoista
  2. :'DD I so smooth <3 ja nii onki ihana elokuva~

    VastaaPoista