3.2.2012

I'm done, it's f*cking over for me

Tämä siis a) hyvällä tavalla b) erittäin huonolla tavalla. Hyvällä tavalla koska on pitkä viikonloppu ja koeviikko on ohi, huonolla tavalla koska mää kusin matikan kokeen aivan totaallisesti. : ))

Fuck this shit


Mutta hei nyt on viikonloppu alkanu jo mun osalta nii ei oo lupaa murehtia enää sitä koetta!! : D tehty mikä tehty, yritetty mikä yritetty, that's it.

Tosiaan nyt saan nauttia pitemmän viikonlopun ku normaalisti ja voi että on ihanaa : DD Tässä jonku aikaa sitte tulin kotia ja sen verran kauhea nälkä yllätti bussissa et tuolla oottaa jo ruoka et uuni ois valmis.
Muuta tässä en oo vielä oikei ehtiny tekemäänkään ku käynnistellä koneen, tyhjentä tiskikoneen ja laittaa sitä ruokaa. Väsyttää aivan saatanasti XD pakko nukkua päikkärit sit ku on syöny ja sen jälkeen alan vasta puuhastelee kaikkea mitä mun pitikään tehä tänään/tänä viikonloppuna. (okei kävin simahtamassa tässä välissä sellaset 3h XD)

Tosiaan loput pidennyksetki tuli että niitä pitäis nyt olla tarpeeksi, mutta laitan kuvan että miltä ne näyttää mulla päässä vasta sit sunnuntain blogi merkintään. : D Tänään en taija jaksaa ollenkaan laitella sellasia. : ) Voi olla että heittäydyn tästä vaan vällyjen alle pötköttään ja laitan ne elokuvat pyörimään mitkä piti kattoa tänä viikonloppuna eli; V for Vendetta, Contagion ja Begotten. Tulee kyllä mielenkiintonen päivä nuitten elokuvien jälkeen. XD Tai ainaki sen Begottenin jälkeen, nimittäin ku kävin lukemassa vähän että millanen se elokuva on ja mistä se kertoo niin jopa mää harkitsin että onko se liian *krhm* hämärä. D:

Trolololololololoooo~ 




Ah ulkona on ihana sää. <3 On tosi nättiä ku paistaa aurinko kirkkaalta taivaalta ja kaikki muut, yms. on ihan huurassa. Ainut vaan että pakkasta tosiaan on sellaset -25ºC ja aamulla mittari näytti jo -30ºC. D: IS FUCKING COLD MAN! Varsinki jos on flunssa/ hieman kuumeinen. Mutta koska ulkonaki on niin kaunista nii en voi valittaa. : D

Haluttais mennä ulos ottaan jotaki hienoja kuvia mutta hengaan yksin, homeboys, at mah place ja musta tuntuu että ulkona on vähän turhan kylmä.

Srly no make up D:
Kävin torstaina kaupungilla kokeen jälkeen ja ostelin kaikkea kivaa itelle. :''D Kynsilakkoja on kertynyn tässä koeviikon aikana 6 lisää. XD Konad laattoja 2 lisää ja uus huulikiiltoki tarttu mukaan. : D Nyt viikonloppuna onki sit aikaa kokeilla ja suunnitella kynnet wanhoja varte. : D Kukaan kato mun kynsiä sillon mutta haluan ite et ne näyttää nätiltä ja sopii hyvin mun mekon kanssa, jne. : DD Kokeilin jo yhtä uutta mun lakoista ja iskin sen kynsiin ömmm keskiviikkona? Ja ah se on ihana <3 

Tästä puuttuu ne loput 3 kynsilakkaa mitkä ostin toisella
kerralla. : D Mutta en jaksa alkaa ottaa nyt kuvaa koska
surprise surprise oon laiska : D
Aaa nyt mää voisin hakea mun viltin taas päälle ja alkaa kattelee noita elokuvia tosta pois alta. : D Mutta vielä tähän loppuun haluan jakaa teän kanssa nää biisit, koska mää en stana saa niitä mun päästä pois XD




5 kommenttia:

  1. oon niin katteelinen tuosta sun pitkästä viikonlopusta. itellä mennee normiviikonloppu hissan kokkeesee lukiessa, ja Skyrimki lähtee vkl jälkee enkä kerkee pelata : <


    V FOR VENDEEETTTAAA! <3 se on niiin hieno elokuva :D
    ja omnomnom kynnet <3

    VastaaPoista
  2. Tiputin just karkin mun tisseihin. jes.

    Mutta siis nii joo V on hot hot hot hot hot <3

    Ja miks skyrim lähtee? D::
    ja kynnet <3

    VastaaPoista
  3. tuttu ongelma. mulla kans popcornit tuntee suurta vetoa rintaliiveihin. onkait siellä lämmin asustella ja näi :DD

    juholla on ikävä Skyrimiä, en kyllä yhtää ihimettele :DD

    VastaaPoista
  4. Aaa i see : DDD

    Ja niinpä, nhan siellä varmaa lämmintä ja mukavaa. mistäpä minä sen tietäisin. Täytyy kysyä karkeilta jotka sinne tipahtaa XD

    VastaaPoista