10.12.2011

Pikkujoulut osa #192728347

Tässä sukulaisten kanssa vietetään pikkujoulua kotona ja en voi kyllä väittää etteikö meinaa tulla tlaossa lämmin ku täällä tätä porukkaa kyllä on.

Syöty on niinku viimestä päivää, herkuteltu, juhlistettu ja käyty pitkiä ja syvällisiä  keskusteluja on käyty.





Eilen perjantaina oli mahtavaa uskonnon tunnilla ku minä ja yks Mira oltiin niiiiin neroja ku koitettiin kehittää meän bioetiikan esitelmää. Aivan mahtavia ideoita tuli ja todettiin että oltais siltä istumalta voitu piettää 75min kestävä oppitunti aiheesta. : D
Uskonnon tunnin jälkeen sitte suuntasin Katan kanssa keskustaan päin koululta ja lähettiin osteleen joululahjoja. Alotettiin hieman kankeasti, eikä oikein meinannu keksiä kenellekään mitään, mutta lopuksi sitte ideoita virtas ja sain kui sainki ostettua kaiken mitä varsinaisesti pitiki ostaa. : D Muutamia yllättäviä tapaamisiaki tuli vastaan, toiset kivoja toiset vähemmän kivoja. Satuin näkemään yläasteen enkun opettajaa ja oli mukava ku se vielä mut tunnisti vaikka ulkonäöltä muutosta on tullu tehtyäki. Anttilasta tuli melko hoppu pois ku siellä tuli eräs todella, todella ei toivottu ihminen vastaan. : s Meni sillee: "nii hei mitä meä... EI VITTU!!! KATA RUN!!!! ENNEN KU SE NÄKEE MUT!!" XDDD

Kotia ku tulin täällä odotteliki jo äitin porukat ja täti + tädin mies. Eka siinä vähän keittoa lapattiin naamaan ja keskusteltiin että mitä kenelleki kuuluu, niinku sitä normaalistiki. Sitte yhtäkiä tuli yllätys ilmotus etät myöskin mun toinen täti ja mun serkkupoika tulee kans. : D Siitäpä se ilta sit varsinaisesti käynnistyki.
Illalla (joskus 20 vaille 11) lähin käymään moikkaamassa yhtä vanhaa ystävää, joka päivitteli mua vähän että mitäs hälle ja "porukalle" kuulu ja et mitä kaikkea oonki ehtiny missata sen aikana ku oon ollu kiireinen ite koulun ja muitten juttujen kans. : D Täysin väärä oletus että Oulunsalo ois ihan kuollu paikkakunta ja et täällä ei _ikinä_ tapahtuis mitään jännää. XD
Ku tulin kotia niin oli mahtava ku rakennettiin sukulaissuhdetta sen mun serkun kanssa joka on mua jonku verran vanhempi niin et mää istuin mun huoneessa yksin koneella FaceBookissa ja se mun serkku isäntien kanssa keittiössä ja juteltiin fb:ssä.. XD Tosi hyvä tapa niinku "tutustua" johonki. Noh eipä sitte illalla me juteltiinki täällä mun huoneessa varmaan pari tuntia peleistä ja animesta ja vaikka mistä. : D Eilenki sitä sit taas tuli ajateltua et on se harmi jos ei omaa serkkua näe ku ehkä kerran vuodessa. : /


"Nuoripari" : DD
Tänään sitte meille rantautu lisää sukulaisia ja lisää ruokaa vaa pyötään. : D  Serkulleni Lauralle ja sit Santerille vielä tällee kihlauskahvien yhteydessä onnittelut tosiaan kihlauksen johdosta! : DD Tuli kyllä oikeasti vietettyä laatuaikaa sukulaisten kanssa. : ))
Maha on niin täynnä että alkaa jo väsyttäänki. Tässä on ehtiny yhen tädin kanssa käyä pitkän ja syvällisen keskutelunki ihan mielenkiintoisesta aiheesta ja nyt vuorotellen joku tulee torkahtaan mun huoneeseen vähäksi aikaa. :'D

Vähän kuvia että millasta menoa täällä onki ollu:





















Tälle illalle ajattelin et jos vaan pystyn linnoittautumaan sen verran omaan huoneeseen niin katon jonku kauhuleffan ja jatkan Katan joululahjan tekemistä. :'D

Että tällasta täällä tällä kertaa!

Moikkaaaa~


2 kommenttia: