6.12.2011

Hyvää itsenäisyyspäivää tasapuolisesti kaikille!


(c) Ihana maisema meän ikkunasta

Tässä pari tuntia sitte nousun ylös ja voi että on ihanaa ku lunta on maassa ja on vapaapäivä, vaikka onki tiistai! : D Ainoa vähänkään ärsyttävä juttu on, että huomenna pitäis taas nousta 05.45 että ehtii kouluun, mutta noh. : DD ei oo enää montaa päivää kouluakaan jäljellä ennen ku on pitkä loma! : )

Toivottavasti tämä lumi alkaa pikkuhiljaa olla se lumi joka pysyy. Kylmästä en tykkää (mutta en mää jostaki syystä kauheana kylmää tunnekaa D: ), mutta lumi on ihanaa. : D Ulkona on niin kamalan pimeää jos ei oo yhtään lunta ja nyt alka akuitenki jo olla sitä pimeää aikaa vuodesta ku päiväsaika ei kestä edes viittä tuntia enää.
Talvella on muutenki mukava poltella tuoksukynttilöitä ja sen sellasia. : D Ne jotaki kuuluu mun joulunaikaan tosi vahvasti. Jouluvalotki on aivan ihania! Stockmannin jouluikkuna, Chai-laten tuoksu, piparit, joulukuuset, joululaulut... Kyllä joulunaika on ihanaa! Kaikki siitä ei tykkää, ja en määkään oo kyllä aina siitä tykänny, mutta nyt oon jotenki kasvanu kiintymään siihen. : o
(c)
Pikkuhiljaa ois aika varmaan alkaa ettimään joululahjoja muutamalle kaverille. Se on aina jotenki vaikeaa, koska minään vuona kukaan ei sano mitä ne haluaa... :'D Syyllistyn siihen iteki kyllä. En ikinä keksi mitään. Tänä vuonna en oo keksiny mitä kysyn meän porukoiltakaa. D: En mää kyllä tarvi kauheana mitään... Uus näppäimistö ja hiiri on ainoat ehkä mitä tarvin. Näppiksestä ei enää näe että mitä kirjaimia käyttää... XD Täytyy vaan aina mennä näppituntumalta, mutta toisaalta ei sekää oo kauheana mulle ongelma ku mää kuitenki aina tätä näppistä käytän niin ei mun tarvi kattoa näitä näppäimiä ku kirjotan. : DD Mutta joilleki kavereille tuottaa vähän vaikeuksia kirjottaa mun koneella etenki jos niillä on itellä läppäri. XDDD

Tänään en meinannu tehää yhtään mitään kummosta. Läksyjä voi vähän väsätä. : / Linnanjuhlia en tiiä jaksanko kattoa ollenkaa. :''DDD Niitten kattominen ei vaan oo jotenki mun juttu... ^^'



"Oho kello on taas 2 aamulla... "
Eilen ei tapahtunu taas yhtään mitään mielenkiintoista... : [ Ainut mikä eilen oli erityisen kivaa oli että mun kaveri kerto mulle vaan random iltasatuja ja ne oli aivan käsitttämättömän hyviä! Mää luulin että mulla on hyvä mielikuvitus, mutta voi että.... : D Ei kävis itellä ikinä mielessä keksiä mitään sellasta mitä se eilen keksi. Tuoksykynttilä murhaaja ja vaikka mitä muuta. Ne oli kyllä niin hyviä, että jos esimerkiksi se kirjottais kirjan siitä murhaajasta niin kyllä mää sen lukisin! Aivan mahtava! ; ) Se on välillä niin huippua pyytää jotaki kertomaan vaan joku oma keksimä tarina. Joskus ne jutut on oikeasti vaan niin käsittämättömän hienoja. : ) Taikka sitten ku RoPettaa (= roolipelaa). Sillonki ne jutut on useimmiten tosi sisitejä ku se tarina on kokoaja vuorovaikutuksessa sen toisen henkilön kirjottaman jutun kanssa. : D sit ku siinä ei oikestaan aina tiiäkää mihin se juttu on oikein menossa ku sitä kirjottaa kaks tai useampi henkilö.

Mää voisin mennä kirjottelemaan uskonnon muistiinpanoja ku niitä on tässä vielä 3 kappaletta tehtävänä... :'DD Toivon että jaksan tehä kaikki tänään, koska oon aika varma että mua ei huvita ollenkaan tehä niitä huomenna koulun jälkeen. : D



Random...


!!!!HYVÄÄ ITSENÄISYSYPÄIVÄÄ JA TOIVOTTAVASTI KAIKILLA ON MAHTAVA PÄIVÄ!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti