4.12.2011

Hohhooo paljon kuvia taas

Keela on täältä jo kotiutunu monta tuntia sitte ja kuvia tuli kyllä taas otettua oikein kunnolla. : DD Oon muokkailu niitä tässä jo muutaman tunnin ja voi että... : ) Keela on kyllä niin huippu a) kuvaamaan b) olemaan kuvattavana ja c) aivan _parasta_ seuraa. Meillä oli melko hupaisia hetkiä täällä ku laiteltiin itteämme kuvia varten ja samalla luettiin visual novelleja niin että mää tulkkasin kaiken (tottakai omilla ihanilla lisäyksilläni), kieriskeltiin maassa ja mää nauroin vedet silmissä, tehtiin joulutrottuja ja käristin taikinaa mikrossa, käytiin keskusteluita meän miesmausta ja vaikka mitä muutaki jännää!

HOHOO KEELA SUN pyyheKUMI JÄI MEILLE!!!!!

Aivan mahtava viikonloppu ollu tähän asti! Onneksi tässä on vielä pari päivää lepoa ennen ku sit keskiviikkona pitäis taas raahautua kouluun.






Ei oo vielä oikeastaan minkäänlaista ideaa että mitä teen nyt tänään vielä, eikä mulla oikeastaan oo suunnitelmia loppuviikollekaan.
Kauhea ku mun ajatus karkailee kokoajan eikä tuu yhtään mitään kummallisuuksia mieleen, mitä sitä kirjottais. D: Noh kuvia mulla on ainaki teille tarjota oikein urakalla taas että otetaanpa niitä tähän väliin:













































Okei, eiköhän siinä nyt tullu jo muutama kuva... XD Mun DeviantARTista taitaapi löytyä vielä muutama mitä tähän en iskeny. : D
Jeps.... :'DD Kiitokset Keelalle ku olit meillä ja piristit mun tylsää viikonloppua!! ♥♥♥
 Mutta mutta... Nyt mää voin tällee ovelasti luistaa blogin kunnolla kirjottamisesta ku noita kuvia tuli niin paljon, että... XDDD Kirjottelempa sitte tiistaina lisää! ; ))

Moikkaaaaa! o/

(Tälle päivälle ei tuu vanhaa päivän kuvaa, ku noi kuvat saa luvan riittää.... )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti