18.1.2013

Piikkejä, piikkejä

Woohoo huijasin itselleni että blogi on pakko kirjottaa ennen ku teen filosofian päättöesseen vihdoin ja viimein loppuun! Perusteluna tälle: mää kuitenki sitten vaan keskittyisin siihen että se blogiki pitäis jossaki vaiheessa päivittää...

Viime viikonloppu ei menny sitte ihan suunnitelmien mukaan tekniseltä puolelta. Kata tuli meille, että pidettäis se pelipäivä sillon lauantaina, mutta tekniikka ilmeisesti petti meät. Mehän pelattiin monta tuntia, huudettiin ihan älyttömästi, huumorin taso oli korkealla ja naurettiin ihan hirveänä. Onneksi sitten ääntä ei nauhottunu videoille OLLENKAAN. : ) Eli sinne meni koko homma aivan plörinäksi. Sovittiin tosin, että otetaan uusinta tässä lähitulevaisuudessa, koska molempia rupes sen verran tekniikan röyhkeä petos vituttamaan.
Että sellasta sillon viime viikonloppuna.

Tässä kuluvalla viikolla ei sinäänsä mitään kummempia tapahtumia oo ollu paitsi, että leikkasin hiukset...  : D I know, I know mun ei pitäny leikata niitä koska haluan kasvattaa pitkät, mutta ongelma tuli vastaan koska noin 95% mun hiuksista tällee kevyesti arvoituna on kuollu sen sinisen värin saavuttamisen takia ja hiukset ei tosiaan kasva kovin nopeasti jos ne on kuollu. Joten täyty sitten napsasta jonkin verran pituutta pois niin saisin nämä ehkä oikeasti kasvamaanki johonki mittaan.
 Nyt vielä tänä viikonloppuna suoritan tehohoitoa sun muuta näihin hiuksiin, mm. vihdoin saan nämä takaisin oikeasti mustiksi, awwyis. Mulla on ollu ihan natusesta asti lyhyet hiukset jos ei 5-6lk. lasketa mukaan, että eipä tämä mikään järkyttävän suuri tempaus ollu. : D Ja onneksi sillon ku mun hiusket ei oo ihan yhtä kuolleet, mitä ne on ollu tässä viimeset 3-5kk niin nää ksvaa tosi nopeaa!

Sitte materialistista onnellisuutta tältä viikolta! Ostin uuden meikkivoiteen, kokonaan erin siitä mitä oon käyttäny monta vuotta. Tää ois nyt samaa sävyä ku mun puuteri, joka suunnilleen vastaa mun ihoa väriltään ja kyllä tää uus meikkivoideki näyttäis olevan aika hyvä. : D
Ja sitten ostin myös uuden käsirasvan. En oo ainoa jolle näin käy, mutta voin sanoa että VIHAAN sitä... Mun iho kuivuu salamannopeasti pakkasilla, ja mitä kovempi pakkanen, sitä pahempi. Verta vuotaa, käsiä polttelee ja muuta mukavaa. Pakko sitten rasvata käsiä jatkuvasti. Nyt sitten tein sellasen viisaan huomion, että ois hyvä ku koulussaki ois mukana joku pieni rasva millä voi sit yrittää vähän rauhotella tuota ihoa.
Tuo rasva tais olla joku 2,10€ ja sopii mukavasti laukkuun. Ainut varotus niille, joilla on sama ongelma ku mulla niin tuo kyseinen rasva on voimakkaasti hajustettu, mikä saattaa joillakin ärsyttää kans sitä ihoa, mutta mulla, ihme kyllä, ei tullu siitä hajusteesta mitään extra ongelmia.

JA SITTEN VIIMEINEN MATERIAONNI

Mää en ite tykkää esitellä alusvaatetustoa täällä mun blogissa, se ei vaan oo... mun juttu. Mutta nyt on pakko pistää poikkeus sääntöön, sillä tuskin tulen ikinä käyttämänä kyseistä vaatekappaletta yksinään, ilman että se on kerrostettu muiden vaateiden kanssa!
 A spiked bra hopeilla piikeillä! Miksi? No koska miksi ei? : o Kerrostaa nuo joidenki toisten vaatteiden kanssa niin on muuten aika kiva eikä yhtään liian "paljastava". Huomiota herättävä varmasti, I'll give you that, mutta voi voi. : D Jos on rohkeutta pitää ja osaa sen kuitenkin pukea ettei näytä "halvalta" niin mikäs tässä. : D Sopii muuten uskomattoman hyvin niitten mun Jeffrey Campbellin Spiked Litojen kanssa. : D

Mutta nyt poistun tekemään sitä esseetä, pyyhkimään pölyjä, avamaan juuri saapunutta penkaariasua ja sellasta. : D Ens viikkoon sitte!
<3

Moikka!!<3





2 kommenttia: