11.1.2013

Moose

Ihana mun stressitaso on laskenu hieman edellisestä viikosta! : ) Nyt mulla ei oo enää ku tässä viikonloppuna tekasta filosofian päättöessee valmiiksi (palautus pitäis olla vasta 4.2) ja sitte alkaa pikkuhiljaa keskittyyn kuvisdiplomityön tekemiseen seuraavana. Tosin ruotsin kirjotuksiinki pitäis alkaa lukemaan (which I have started kind of) tosissaan. 

Noh oon mää elokuvia kattonu ruotsinkielisillä teksteillä ja lukenu ruotsin 1.kurssin kirjasta jo vähän kappaleita ja sanastoja. It's going to be okay. Oon nyt päättäny että kyllä tämä tästä! : ) 

Tosissaan ois kuviksesta lukiodiplomin suorittaminen tässä työn  alla... En oo varma, että haluanko/ehinkö saaha sitä mun työtä näyttelyyn (joka on joskus helmikuussa Oulussa). Tänään otin ne kuvat koululla ja ens viikolla alan tunnilla muokkaamaan niitä kuvia. Pitää tehä suhteellisen monimutkainen operaatio ku pitää asentaa meän "kotiläppärille" kotona kuvanmuokkausohjelma, ottaa se ja piirrustushiiri mukaan kouluun, ja niillä muokata ne. En meinannu ihan vaan tuota varten opetella miten Applen koneita käytetään yleensä ja sitte vielä että millanen siinä on se muokkausohjelma. Toivottavasti niistä kuvista tulee tosi onnistuneita ja pääsen työstään sitä mun portfoliota piakkoin. 
On ollu siinä mielessä jännitvää tehä tätä diplomia, että oon päässy nyt ekaa kertaa käyttään valokuvauksessa taustakankaita ja studiovaloja! Tänään ku otin ne kuvat niin tuli ihan järjetön himo hommata itelleki tuollaset valot ja sitte tehä ite tuollanen taustakangas. Ja kunnollinen kamerajalka....ja uusia objektiiveja.... mutta unfortunetely mulla tulee olemaan paljon hyvin kalliita menoja tänä ja ens vuonna, joten en usko että pääsen käyttämään mun rahoja ollenkaan mun kameraan.... : < Lievästi sanottuna sääli.

Mulla ois tuossa muistitikulla ne kuvat, mitkä otin tänään, mutta en halua vielä ottaa tähän edes vähän esimakua niistä kuvista. : D Näytän ehkä sitte ku se koko työ on valmis että millanen se on. 

Uu tällä viikolla ostin itelle uuden "vihon" / "muistikirjan", koska se kaupassa kutsu mua... Ehkä mää vielä joku päivä alan taas kirjottaan säännöllisemmin, että mitä tapahtuu, millasia ajatuksia liikkuupäässä ja sellasta. Kirjotin jossakin vaiheessa päiväkirjaa päivittäin jonku puolen vuoden ajan, mutta sitte se taas uupu kokonaan pois. Nyt ku on niin sievä kirja mihin kirjottaa, niin toivon että alottaisin taas. : /
Ostin myös Seppälästä sellasen paidan, joka on toooosi ihmeellinen, mutta enköhän mää joskus saa sitä käytettyäki... XD Oon pitkään halunnu sellasen läpikuultavan paidan, mitä nyt ilmeisesti kaikilla on, mustana. Niissä on se joku mikä muaki on alkanu yhtäkiä vetään puoleensa, etenki ku kuvittelen, että mun tatuointi vois paistaa sieltä selästä kivasti läpi. : ) Tosin siinä paidassa, minkä mää ostin on sellanen joku ihmeen kietasutyylinen juttu, mitä en saa jotenki ymmärrettyä että miksi ihmeessä, mutta noh. It still is sheer and looks rather nice.
Sarvekkaista eläimistä puheenollen, sain Keelalta joululahjan tuossa eilen ja se on aivan ihana. <3 Mulla on tosi vähän kultakoruja, vaikka mulla onki tosi paljon vaatteita, joiden kanssa kulta sopis hyvin. Nyt vielä tarvisin itelle jonku siron kultasormuksen... : / 

Aa himoitsen tuota peliä "Journey" niin paljon, että mun on pakko selittää siitä täälläki. Se vaan on niin KAUNIS!!! Haluan sen.... Haluan sen pelin ja sitte haluan sen hahmon, jolla pelataan, puvun. Se koko peli on vaan niin älyttömän kaunis.... Siinä se tarina kerrotaan niin kauniisti ja myönnän että saatoin tirauttaa kyyneleen tai pari ku katoin sen pelin lopun. Ne maailmat.... se pelin soundtrack, jota nytki kuuntelen.... <3 

;---; want




Alright, eiköhän tää ollu tässä tältä istumalta. : D

Lähen nyt henkisesti valmistautumaan (oikeasti alan siivoaan) ku Kata tulee meille ja me pidetään pelipäivä. : D varmaan otetaan taas pelaamista nauhalle, että be prepaired!!! JA HUOMENNA ÄITILLÄ JA ISKÄLLÄ ON 22. HÄÄPÄIVÄ <3 awwyis!

Nonni, mutta ens viikkoon!

Moikkaa!!! <3

4 kommenttia:

  1. RIIITUUUUU. "Sait blogissani New Blog Love- tunnustuksen! Toivon, että pistät hyvän kiertämään ja jatkat mukavan blogin pystyssä pitämistä. :)" Tämmönen btw ilmotus vaan : p

    VastaaPoista
  2. Awww! Jäin tuijottaa varmaan viideks minuutiks ton koiraherran silmiin, on niin lutuinen katse toisella! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bonon silmiin vois kyllä tuijotella vaikka ikuisuuden. : D Se on kyllä kieltämättä aivan älyttömän ihana koira. : )

      Poista