2.11.2012

Takaisin ajassa

Hyvää perjantaita!! Vaikka pakko myöntää että ei kauheana perjantailta tunnu, mm. koska oon kipeänä ja siksi että koska oon ollu kipeänä en oo ollu koulussakaan ku maanantaina ja tänään.

Eli kovaa nuhaa ja kuumetta tänne päin kuuluu. : < On kuitenki sen verran paljon kuvia ja muuta viime viikonlopulta ja sain mää tänäänki sen verran tartuttua kameraan että enpä jätä blogimerkin kirjottamista välistä. : )

Lähetään nyt sit viime viikonlopusta, josta mää ehinki jo jonkin verran kertoa viime merkinnässä. Halloweenia siis oikeastaan vietin viime viikonlopun. Tekasin vielä lauantaina yhen eri "lookin" Halloweenin kunniaksi, tosin toteutus ei aivan ollu odotusten mukainen (suurimmaksi osaksi varmaan siksi että oli nini kova nuha jo sillon).
 No pun intended; on muuten ollu kurkku niin tuhottoma kipeänä
Sellasia kauheuksia lauantaina meikin osalta! Lauantaina myöskin maistelin itse taikomia toffee-omenoita!
Tässä on myös viimeaikoina puita menny paljon ku on leivinuunissa palanu tulet.
(Meillä jostakin syystä aina pistetään leivinuuniin tulet vaikka meillä on takkaki..)
Katoin myös illalla sen "Chernobyl diaries" elokuvan. Ja noh jos siitä pitää jotain sanoa niin varsin perus kauhuelokuva, ei mitään uutta ja ihmeellistä joka ois säikäyttäny. Vähän petyin. : < Etenki kun tapahtumapaikkana oli Pripyat, jossa ois niin paljon mistä vois kauhua vääntää niin ei.. 


Muuta kovin kummallista ei sitte viikonlopun aikana ollu. Tää viikko on sitte, niinku jo sanoinki, enimmäkseen menny sairastellessa. Maanantaina alko nousta lämpö ja eipä se vieläkään oo oikein helpottanu. : < Tänään kuitenki oli jo sen verran parempi olo (ja myöskin oikeastaan pakottava tarve ettei kurssin projekti ihan kaadu käsiin) että menin kouluun. 
Tällä viikolla oon kyllä ollu kaakaon ja teen suurkuluttaja! Niitä on menny litratolkulla tässä tän viikon aikana ku oon yrittäny pitää itteni lämpimänä, vaikka oonki suunnilleen kokoajan vuorautunu 2 peiton alle. Kuumien juomien lisäksi myös Muumien suurkulutusta on tapahtunut. :''D Sain itelle käsiini _kaikki_ muumien jaksot (myös ne 3 joita ei Suomessa koskaan näytetty) ja oon pötköttäny sängyllä peittoen alla Muumeja vahdatessa. Aina pikkusenaki ku oltiin sairaita, minä tai sisko tai sitte molemmat, niin katottiin Muumeja. Ne aina autto. 
Sexy villapaita time!

AAA MUN PERUUKKI JONKA TILASIN AIKOJA SITTE TULI TÄLLÄ VIIKOLLA!!
^
Jos joku on koskaan miettiny miltä näyttäisin nykyään jos mulla ois vielä mun luonnollisenväriset (ruskeat) hiukset, niin tässäpä onki oikeastaan tarkin mahdollinen vastaus todennäköisesti. Oli jännä ku sain viimein tuon käsiini niin huomasin että se tosiaan vastaa melkein täydellisesti mun luonnollistaväriä (jos ei huomioida latvoja) ja leikkaustakin mikä mulla oli ennenku ne survoin lyhyiksi joskus 7. luokan alussa. 

Tulee vanhat ajat mieleen. : ) Ja kyllä mää joskus hyvin, _hyvin_ harvoin kaipaan mun pitkiä ruskeita hiuksia. (kerran vuosituhannessa ois aika lähellä todellisuutta)

Huomenna jos nyt Muumi-maratooniltani ja Final Fantasyn pelaamiselta maltan niin teen jonku ihan kunnollisen lookin tuon peruukin kanssa. 

Tulee kyllä nostalginen olo kun kattoo Muumeja ja on peruukki millä saa "luonnolliset, viattomat hiukset" takasin. : ) 

Mutta heippa nyt taas tältä viikolta! : D

<3

4 kommenttia: