9.11.2012

Kaikki kasassa

Huh mikä päivä ja oikeastaan myös huh mikä viikko!

Tällä viikolla oon ehtiny pitämään 2 esitelmää; toisen keskiajasta ja sen ajan kirjallisuudesta, ja toisen sitten Korean sodasta. Esitelmien lisäksi oon myöskin ehtiny pelata suhteellisen runsain mitoin, ihan sen kunniaksi että sain pelin seuraavan osan postissa tuossa toissapäivänä ja haluan jo iskeä kynteni siihen. ; ) Siskoki vihdoin ja viimein päätti näyttäytyä kotona ja oon sen kanssa viettäny aikaa eilisen illan (yön) ja tänään sitte koulun jälkeen kaupungilla.

Väsyttää aivan älyttömästi, mutta mitäs pienistä! Haluan tän tästä pois alta niin eipä jää roikkumaan sitte.

Eli lähetään nyt sitte vaikka ihan viime viikonlopusta. Tosin ei kauheana mitään ihan kirjotettavaa kerrottavaa siitä oo enää, mutta voisinpa ainaki kuvia laittaa ku sain sen peruukinki kanssa säädettyä siihen malliin että on ihan näyttökelvollinen seki.
Omasta mielestäni sopii ihan jees, tosin muutos mun normaaliin ulkonäköön on ehkä hienoinen : D
 Eipä enempää spämmiä siitä sitte : D 
Mutta vertailun vuoksi:
The usual me
Että tällasia kuvituksia viime viikonlopulta. : ) 

Sitte tällä viikolla tosiaan on koulun kanssa ollu kyllä melkonen hoppu ja ihan kiitettävä stressiki. Myönnän myös että oikeasti _jännitti_ että sisko tuli kotia torstaina ku ei olla nähty vajaaseen 7 kuukauteen. : D Mutta sama ihana sisko se edelleen on. <3 : )
Viime joululta
Tältä aamulta : D
Huomasin nyt että koska mua väsyttää ja laiskottaa niin en kirjota tänään kauheana, sorry :'D

Yay : D
Käytiin tosiaan tänään vähän shoppaamassa siskon kanssa. Saldoksi tuli mekko, housut, lankoja ja 3 paitaa. : D Ei paha suhteessa siihen että en _ikinä_ jaksa shoppailla. 
Ei välttämättä mitä mun päällä eka odottais näkevänsä, mutta ajat muuttuu ja munki tyyli silloin täillöin muuttuu : DD


Jep..

Sori ku ei tullu paljoa tekstiä mutta nyt ei aivan tosi jaksa : DD

Moikka!!! <3 JA JO VALMIIKSI HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!!! 


2 kommenttia:

  1. On kyllä iha a peruukki! Sopii mun mielestä ainakin sulle tosi hyvin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! : )) Määki tykkään siitä yllättävän paljon : D mukava vaihtaa välillä lookia erilaiseksi ja kiitos peruukin mun ei tarvi kuitenkaan hiuksia rasittaa ollenkaa.

      Poista