25.5.2013

Summertime

Noniin, nyt vihdoin pääsen kirjottemaan tännekin. : D

On ollut vähän menoa ja meininkiä päällä ku Keela oli meillä tässä pari päivää ja oon eilisen illan muokkaillu kuvia ja videoita valmiusasteille. : D

Keltsun kanssa ollaan pelattu ja sitten kuvatuksia otettu, ja kyllä me vähän leivottiinki. : ) Ollu tuntu että tää viikko on menny aika nopeaa ku koulua ei varsinaisesti oo ollu ja Keelaki on täällä ollu viihyttämässä.

Ihan kaaauheana mulla ei oo mitään erityistä kerrottavaa tältä viikolta, että taidanpa pistää vaan kuvat ja videot tähän väliin ja sit kertoa vähän seuraavien viikkojen suunnitelmasta!

 Sellasia kuvatuksia. Tästä hommasta vielä videot tähän päälle:





Että sellasta meillä täällä. : D

Ens viikon loppuna oon aika varmasti menossa Rovaniemelle serkun ja pikkuserkun lakkiaisiin ja sitte seuraavalla viikolla alkaa kesätyöt. Luulisin että ihan normaalisti ens viikolla kirjottelen merkinnän, mutta voi olla että pietän taukoa kirjottamisesta kesäkuun ku oon töissä. En oo vielä iiihan varma, mutta ehkä lähtökohtaisesti on hyvä varautua siihen että täällä suunnalla on hiljaista kesäkuun ajan.

Kaikista muutoksista aikatauluun kuitenki ilmotan sitten kun on ajankohtaista ja oon vähän enemmän tietonen siitä että miten kaikki hommat aikataulun puolesta sopii.

Uu kun tää kesäloma ei näytä ihan hirveän valosalta ku pitää alkaa tosissaan lukemaanki matikkaa, että ne kirjotukset menee läpi. : s Nyt jo on sellasta stressin makua ilmassa, mutta pitää nyt yrittää pitää pää pystyssä ja sitte heinäkuussa alottaa se lukeminen mahdollisimman tehokkaasti! Saas nähä mitä tästä tulee...

Toivottavasti siellä suunnalla missä nyt ikinä lie lukija oletkaan on hyvä sää niinku täälläki ja toivotaan että ukkostais pian! :'D Nyt voisin oikeastaan jo lähteäkin pelaamaan ja sitten jatkaa tätä nautiskelua tästä viikosta mikä mulla on vielä tällasta kotona lösöämistä! : )



 Moikka!!!! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti