17.5.2013

Bye bye pale

Hyvästi kalpeus ja hyvästi kuviksen tunnit! : D

Eilen palautin taas kaikki kuviksen kurssityöt ja nyt sit mielenkiinnolla odotan, että millasta arvointia sieltä olis tulossa. : D Enää ei siis kuvista, joten kesäloma kai teknisesti mun osalta alko nyt! : )

Ei haittaa ollenkaan. : )) Yllättäen. Kuviksessa on ollu ihan jänniä töitä tässä jaksossa, mm. kuparilevylle syövytettiin hapolla kuva, piirrettiin pleksimuoviin, tein lasimaalauksen, tehtiin työ, jossa maalattiin tausta ennen ku tehtiin siihen varsinainen kuva, piirrettiin musteella muotokuvia... Ollut varsin erikoisia töitä ja haastettaki ihan riittämiin. : D
Year walk hirvi, tai mikä lie olikaan
Piti tehdä ite joku kuva minkä oli joskus nähny ja se niin, että piti aloittaa taustasta.

Siinäpä nyt jotaki. Oon aivan liian laiska, että jaksaisin hakea tuolta yläkerrasta sen pleksimuoville tehdyn kuvan ja siitä ne painetut vedokset... :'D Vaikka niistä tuliki todella onnistuneita.

Puhuin siitä mun suunnitelmasta muuttua kalpeasta kalkilaivan kapteenista ruskettuneeksi rusakoksi. Noh, eilen toteutin tämän suunnitelman ja oh boy. En odottanu ihan tällasta tulosta! :'D nimittäin olin aika varma, että inhoan koko rusketusta, se ei näytä ollenkaan luonnolliselta ja siitä ei tuu tasanen väri ja vaikka mitä muuta negatiivista ennakkoluuloa mulla oli. Yllätys on kuitenki lievästi sanottuna positiivinen ja oon varsin ilonen, että päätin kuitenkin, ennakkoluuloista huolimatta, kokeilla tätä itseruskettavaa. 

 ^Normaali, täysin luonnollisen värinen minä
El naturel.
 Ruskettunut versio minusta

Henkilökohtaisesti oon varsin ilonen tästä ruskettuneesta ulkomuodosta. : D Iho näyttää monta kertaa "terveemmältä" kun ehkä mitä se normaalisti näyttää, kun rusketus peittää kaikenlaiset ihovirheet, mihin itse kiinnitän paljon huomiota ja mun silmien väri mukavasti korostuu ku on vähän ruskeampi iho. Varsin iloisesti oon yllättyny kuinka luonnolliselta tämä rusketus ainakin omasta mielestä näyttää, eikä oo sellanen oranssi Jersey Shore -olo. 
Tämä on ehdottomasti pelastus siihen, että en luonnollisesti saa rusketusta ollenkaan. : ) Tämän ihmeen aikaan sai sellanen tuote kun "Siennasol" ja siitä ois "16%" versio moussena. 
Tää tuli mulle Englannista ja tilasin tän Ebayn kautta. Tää oli kyllä aika hintavaa tavaraa, että se on ehkä sellanen miinus mitä joudun tälle tuotteelle antamaan, mutta tää onki ilmeisesti ammattikäyttöön (tanssijoille, jne.), että toisaalta laatu on kyllä hintansa mukanen. Helppo levittää tuolla hauskalla lapasella ja tasasesti saa levittymään. Se kyllä kans on hyvä ottaa huomioon tän tuotteen kanssa että tämä tosissaan tekee ruskettuneen näköseksi... :'D Mun oma ihan väri on monta, monta astetta tätä rusketusta vaaleampi, ja laitoin tätä vielä aika ohuen kerroksen.
Esimerkiksi meikkivoiteen sävy meni monta astetta tummemmaksi. Onneksi mulla sattu olemaan serkun ylijäämä meikkivoide, joka sattu sopimaan tähän aika hyvin!
Noh arvaatte varmaan että tuo 110 on mun normaali meikkivoide, joka on hyvin lähellä mun omaa ihonväriä. Tuo 125 on sitte meikkivoide, mitä käytän tän rusketuksen kanssa.
Eron on aika huomattava. :'D

Tänään postissa tuli varsin suloiset sukkahousut, jotka tilasin!
Edelliset pitsikuvoiset sukkahousut oli niin täynnä reikiä ku ne on tarttunu johonki ku no istunu ja nniin edelleen, että oli jo aikaki tilata uuet. Näillä tais olla hintaa peräti 3€! : )

Huomenna on mun papan 75-vuotis juhlat ja täytyy alkaa katteleen, että mitäs sitä laittais päälle. : ) Voisin tästä häippästä pohtimaan tätä probleemaa ja sitten mennä ehkä paistatteleen hetkeksi tuonne ulos ku on niin hyvä sää! : ) Täällä on jopa 22ºC lämmintä! ; ) Kyllä sitä kesää on saanu odottaaki!




 Ens viikkoon sitte! Sillon toivottavasti tulee paljon uusia kuvia ku ollaan Keelan kanssa sovittu pitempää tyttöjen iltaa kahestaa niin luulis kuviaki tulevan! : )

Moikka!!! <3


2 kommenttia: