12.7.2014

The little things

Mää olin toosi lähellä että oisin jättäny tällä viikolla päivittämättä~ Aina ei vaan inspiroi. : D / I was reeeally close to skipping this week's update~ Can't always be inspired. : D

Viime viikolla sanoinki että pistin taas sen itseruskettavan testaukseen! Jälleen jännitti pistää sitä ku se tekee tosissaan mun ihon noin 15 sävyä tummemmaksi tosi nopeaa ja pienellä määrällä tuotetta. Loppujen lopuksi tästä kuitenki tuli hyvä (vaikka huonon ylläpidon takia tää on aikalailla jo haalistunu pois, bad bad girl)! Tällanen rusketus sopii kyllä hyvin kesään.

Last week I told you that I was going to try the self-tanning foam again! I was a a bit nervous about applying it again since it really makes my skin about 15 shades darker very quickly and with just a small amount of product. The end result was good (even though thanks to lack of maintain the tan has right about faded away entirely, bad bad girl)! This kind of a tan really goes with Summer.
such style very fashion much pose

Hommasin vihdoin vaihtokuoria puhelimeen ja toisen niistä koristelin eilen. Tarvikkeet koristeluun oli yli jääny siitä ku viimeksi koristelin puhelimen. Siinä että sain koko kuoren koristeltua niin meni varmaan pari tuntia tai ehkä vähän enemmän. : D

I finally got some new cases for my phone and I decorated one of them yesterday. The supplies for the decoration were leftovers from when I last decorated a phone-case. It took a couple hours or a bit more than that to get the whole case decorated. : D

Siinä tällänen lyhyt päivitys tälle viikolle! Ens viikolla nähään!
That's this week's short update! See you next week! 

<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti