20.6.2014

So fancy

Hyvää Juhannusta! Mulla menee tämä juhlapyhä tässä kotona kun suunnitelmat meni vähän rapatille, mutta kyllähän tämä tässäki menee. : D

Happy Mid Summer's Eve! I'm spending this holiday at home, since my plans failed on me, but oh well. : D
Pistelen nyt vähän kuvia ku on tullu postissa tavaraa ja sen sellasta. : D / I'll put some picture up now of the stuff that I've gotten in the mail. : D
 Now lemme tell you.... This skirt though...!!! <3<3<3<3<3
The color is this perfect Slytherin Green <3 and the shape is gorgeous! <3

Ihan vaan uteliaisuudesta, mikä on homman nimi ku kesäkuussa tulee lunta ja pilvet näyttää siltä että olis tulossa maailmanloppu?? / Just out of curiosity  what's the deal that it's snowing in June and the clouds look like we're at the doorstep of the Apocalypse??


Muuta mulla ei kauheana tähän merkintään oo. : s on ollu aika hiljasta ja töissä on pitäny kiirettä. / I don't have much else for this update,. : s It's been pretty quiet and I've been busy at work. 

See ya!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti