30.5.2014

Ready, set....

Enää muutama päivä ennen kun alkaa työt, ja töitä on aina kesän loppuun asti ja siitäki vielä eteenpäin toki vähän riippuen että pääsenkö opiskelemaan vai en. Myös todennäkösesti muutto on edessä kesän aikana ja muuta sen sellasta vähän isompaa juttua.

Only a few more days left before I start going to work, and I'll work through the whole Summer and possibly even further into the Fall depending on whether I get into the university or not. Most likely I'll also move during the Summer and there's also other big stuff ahead. 
En vielä osaa kommentoida että joudunko harventamaan blogin kirjottamista esimerkiksi kerta/ per kaks viikkoa vai miten, koska en osaa arvioida kunnolla sitä energian määrää mikä jää kirjottamiselle viikottain ja taas toisaalta sitä että kuinka paljon on mitään ihmeellistä kerrottavaa kun viikot menee töissä ja siitä en meinaa kauheana puhua. : ) Työt kuuluu töihin ja blogin pitäminen kuuluu vapaa-ajalle.

I can't say yet whether I'm going to update my blog weekly anymore or not, or update it for example once/per two weeks or what, since I can't estimate the amount of energy I have for updating weekly and also how much stuff I'll have to write about as my weeks will mostly go by working and I won't really be writing about that. : ) Work is work and updating a blog goes into my free-time.

Eilen kolusin taas vaatekaappia läpi ja kokeilin vähän asuja. Tässä niistä muutama. : ) /Yesterday I went through my closets again and tried on a few outfits. Here's a few of them. : )
Onnea muuten rakkaille koiraveljille ku niillä oli vasta molemmilla syntymäpäivä! <3 /By the way congrats to my dog-brothers who both had their birthdays a few days ago! <3
The happy 7 and 4 year old pals <3


I'll probably see you again next week! Bye bye! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti