2.5.2014

Notes

Tänään tulee aika lyhykäinen merkintä. Aluksi meinasin että jättäisin suosiolla tämän viikon vaan välistä, mutta noh on mulla edes joku kuva, jne. mitä laittaa tänne.

Today the update is going to be rather short. At first I planned on skipping this week, but I do have a picture or two to put up, so.

Tämä viikko on menny aikalailla siihen malliin, että maanantaina kävin kirjottelemassa työsopparin valmiiksi kesää varten ja sitte kaikkina muina päivinä aina eiliseen asti oon kirjotellu englanninsta musitiinpanoja (nyt niitä näyttäis Wordin mukaan olevan 63 sivun verran). Vähän alkaa iskee pakokauhu päälle ku tietää ettäne pääsykokeet vaan lähestyy ja lähestyy, mutta ei se auta... pakko niissä on mennä käymää, ties vaikka napsahtais opiskelupaikka. Jos ei niin sitte pitäis olla töitä kuitenki koulun tilalle.

This week pretty much went by as I signed my contract for work for the summer on Monday and the rest of the week up until yesterday has gone by as I've been writing notes about the English language (according to Word I have 63 pages worth of notes done at the moment). I'm definitely starting to panic as the exams are getting closer and closer, but there's no getting out of this one... I have to go take those exams, and who knows, maybe I'll even get accepted to the school. If not, then I should have work on offer instead of school.

Tässä ois mun uus mekko, joka tuli älyttömän nopeasti postissa jostaki syystä. : o Shout out Keelalle ku sen aikana ku sen kaa ollaan tunenttu niin se on saanu mut ympäri puhuttua tykkäämään mekosita ja hameista! : D Love you too dude <3

Here's my new dress that came in the mail surprisingly fast for some reason. : o Shout out to Keela since during the time that I've known her she's talked me into liking dresses and skirts! : D Love you too dude <3
 
Toivottavasti kaikilla oli mukava ja ennen kaikkea turvallinen vappu! Mulla vappu meni ihan kotosalla ku täyty vähän antaa itelle taukoa tosta opiskelusta. Tänään olis vielä pitäny piettää taukoa, mutta noh... en mää tänää kuitenkaa ihan kauheana jaksanu tehä. : D

I hope everyone had a fun and first and foremost a safe first day of May! My 1st of May went by just as some lazy timez at hope as I had to give myself a little break from studying. Today I should have had a break too, but oh well.... I didn't too that much today, so.. :  D


See you (hopefully) next week! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti