11.10.2013

Skin deep

Hohohoo mulla on jälleen teille video tarjolla! Oon niin ylpeä itestäni että oon tehny jo kolme videota tälle Halloweenille lukuisien aikaisempien fail vuosien jälkeen! Kerranki oon oikeasti saanu tehtyä enemmän ku yhen videon ja vieläpä pistettyä ne YouTubeen viikottain. Aika voittaja fiilis. : D

Hohohoo I have yet another video to offer for you guys this week! I'm so proud of myself since I've already done three videos for this Halloween after all those failed attempts to make videos in the past! For once I've made more than one video and managed to put them up to YouTube weekly! Feeling pretty much like a winner. : D

Previous two videos in case you missed them!



Viime viikonloppuna kävin Katan kanssa viettämässä iltaa Oulussa ja vaikka oli melko hiljasta niin Katan kanssa on AINA huippua hengata. : )

Last weekend I went to spend the evening in Oulu with Kata and although it was pretty quiet the whole evening hanging out with Kata is always awesome. : )


Postissa tuli uus napakoru. Vihdoin ja viimein napakoru jota voin käyttää sen napakorun lisäksi, mikä siihen pistettiin kun sen lävistyksen kävin ottamassa. Mulla on kans sellanen laventelin värisiä koruja sisältävä perhoskoru, mutta se tuntu että aina kun sen pisti niin se puristi ihoa jotenki hassusti ja sitä oli epämukava käyttää. Nyt onneksi ku tässä uudessa korussa on kaks niitä palleroa niin iholle jää tarpeeksi siihen väliin tilaa ettei mikään paina. : )

In the mail arrived my new naval piercing. Finally a piercing that I can use other than the one they put in when I got my naval pierced. I have a butterfly shaped piercing with lavender-colored stones in in, but it is mostly painful to wear it since it squeezes the skin. The new piercing has to balls in it so it doesn't feel uncomfortable. : )

Äiti ylläti mut ja osti mulle Stockamannilta tällasen ihme hiusharjan. Oon nähny näistä jotaki juttua YouTubessa ja kuulemma tällasia harjoja käyttää kampaajatki. Siskollaki on tällanen. Tällasten harjojen pitäis ilmeisesti olla hyväksi hiuksille siinä mielessä että nää ei revi hiuksia ja selvittää takut mahdollisimman vähällä repimisisellä. Ja pitäis tällasten harjojen ilmeisesti jättää hiukset silkin pehmeäksi ja kiiltäviksiki, mutta siihen en nyt mee sanomaan mitään. Kokeilin tätä mun uutta harjaa ja kyllä tämä tekee mitä sanoo (ainakin siltä osin että ei revi hiuksia kun harjaa ja kyllä hiukset tuntuu aika sulavilta harjaamisen jälkeen).

My mom surprised me with a new hairbrush she bought for me from Stockman. I've seen brushes like this before on YouTube and apparently hairstylists use brushes like this. My sister has one also. Brushes like these are supposed to be good for your hair since they don't pull and rip you hair when you brush it or try to detangle it. These brushes are also supposed to leave your hair feeling silky and shiny, though I have no comment on that. I tried this brush and to my surprise it does what it's supposed to do (at least as far as not ripping and pulling my hair goes, and sure my hair does feel a bit smoother after using this brush).


Sitten vähän tästä tämän viikon video! And now for this week's video!

***Skin Deep***


 Tälle viikolle suunnittelin nautiskelua Stephen Kingin kirjojen parissa. Mulla on tuossa kolme kirjaa, jotka lainasin kirjastosta, joista itseasiassa ton Carrien luin eilen. Mää oon nähny sen Carrie elokuvan joka tuli 2002 enne kun tuon kirjan luin, mutta aina kirjoissa ja niistä tehdyissä elokuvissa on eroja että oli se kirjaki ihan hyvä lukea. Carrietä on tarjolla kohta lisää kun siitä tulee uusin versio elokuviin Amerikassa tässä mun muistaakseni parin päivän päästä ja se vaikutti kyllä siltä että se täytyy nähä! : )

This week I have planned to relax with a few books by Stephen King. I have three books that I borrowed from the library, and I actually finished reading one, "Carrie", yesterday. I've seen the movie "Carrie" that came out in 2002, but the books and the movies made from those books always have differences so reading the book was a good thing. There's more to come of Carrie in the form of another remake film that is released in a few days in America if I remember correctly. The trailer looked awesome and I have to see the movie when it comes out! : )

 Here's a couple AWESOME songs for this week's update!
^This video is so GOOD^

 That is all for this week!

Bye bye! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti