18.10.2013

Pop t art (picture spam)


Halloween lähestyy ja ens viikolla mää alan leipomaan herkkuja sitä varten. Mutta se on sit tosiaan vasta ens viikon juttu. Tällä viikolla olis jälleen uusi video tarjolla ja sen lisäksi vähän muutakin. ; )

Halloween is getting closer and next week I'm going to start baking treats. But that's what's happening next week. This week I have yet another video to offer you guys and some other stuff too. ; )


Ihana huomata kuinka mun hiukset on kasvanu, vaikka haluan että nää kasvaa vielä melko paljon, ennen ku nää olis siinä mitassa mitä ajattelin. Hassua kuinka hiukset pysyy pitkästä aikaa ponnarilla ihan hyvin, eikä tuu vaan sellasta pientä tupsua ku nämä laittaa kiinni. : D Leikkasin viimeksi kesällä näistä vähän latvoja pois, mutta sen jälkeen nämä on saanu kasvaa (otsahiuksia lukematta).

It's lovely to see how my hair has grown, even though I'm still a long way from the length that I want these to be. It's funny to notice that I can finally put my hair on a ponytail without problems and without ending up with just a small stump. The last time I cut my hair was in the summer when I cut a little bit off from my ends but after that I've let my hair grow without cutting it (my fringe is an exception).

Tässä aika vasta tekasin itelleni kaulahuivin, säärystimet ja pipon. Vielä pitäis uuet lapaset ja mahdollisesti villasukatki väsätä. : D

I recently made myself a scarf, legwarmers and a beanie. I still need to make myself new mittens and possibly wool-socks. : D

Harmittaa ku tilasin itelleni venytykset ja ensinnäki siinä tuli monta venytystä siinä paketissa, joita en tarvi, sit se suurin venytyski on liian pieni ja sille ei oo edes paria. : ( Pikkusen pisti potuttamaan ku ne venytykset on niin hienot, mutta en varsinaisesti voi käyttää niitä ellen ota omia venytyksiä pois melko pitkäksi aikaa että nää vähän kutistuu (not happening) tai ala venyttämään jotaki toista reikää (enkä oikein tiiä haluanko tehä niinkään). Että jos jollaki on tarvetta öö, taitavat olla, 2mm, 3mm, 4mm, 6mm, 8mm tai 10mm venytyksille niin täältä löytyis.

I'm bummed out because I ordered myself new piercings (don't know the right word for them) and first of all the package came with many piercings, which I don't need, and then the biggest piercing is too small for me and it doesn't even have pair. : ( It really pissed me off that the piercing are really gorgeous but I can't really use them unless I'd take off my current stretched piercings for quite a while and wait for them to shrink (not happening) or to start stretching new holes (which I don't really know if I'm willing to do). So if there's anyone who would have use for  umm, 2mm, 3mm, 4mm, 6mm, 8mm or 10mm piercings let me know.

Tämän viiiiiikon video on mun versio tästä suositusta "Pop Art" meikistä. : ) Mää jätin ne pilkut/pisteet pois, jotka siis on alunperin tarkotettu kuvastamaan mustepisteitä, jolla tehtiin iho/ihon väri, koska mää en ite jotenki perusta niistä tässä meikissä ihan kauheana, lähinnä näyttää että olis syytä käyä lääkärissä... if you know what I mean. Mun mielestä tää meikki kuitenki toimii ihan hyvin ilmanki niitä pisteitä ja siitä saa silti selvää, että mitä sen pitäis esittää. BTW rakastuin tähän peruukkiin, mikä mulla on tässä videossa. Aivan ihana. : D vaikka taakse (niinku aina yleensäki) tarvittis lisää tuota hiusta, että se olis vähän paksumpi.

This weeeeeeek's video is my version of the popular "Pop Art" -makeup look. : ) I left out the dots that were originally supposed to represent the dots they use to make the skin/skin tone in comics, because I really don't care for those dots too much, it just looks to me like you should see a doctor... if you know what I mean. I think this looks works even without them and you can still tell what the look is supposed to be about. BTW I fell in love with this wig that I'm wearing on this video. It's so lovely. : D though (like always) it needs more hair to the back of it to make it thicker.


I really liked how this look turned out so here's a picture spam. : )


Aaand one more:
Attractive. : ) 


 Ihana ku on syksy ja vähän on tullu jo luntaki! Saa hyvällä omatunnolla polttaa kynttilöitä ja nautiskella. Tee maistuu parhaalta jostaki syystä aina loppusyksystä ja talvella. ; D

It's really nice that it's fall and we've even had a little bit of snow here! I can burn candles and enjoy myself. Tea tastes best for some reason in the late fall and in the winter. ; D

 Tässä vielä edellisten viikkojen videot (juhuu sain vihdoin omat pikkukuvat käyttöön videoihin!!!) Here's the videos from the past weeks (awwyis I can finally use my own pictures!!!!)




That's all for this week's update. :) See you next week!!

Bye bye! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti