9.8.2013

Breaking all the rules

Loma on aikalailla ohi, mutta koska sitä ei kauheana huvita miettiä, niin ohitetaan se asia ihan kokonaan. :'D Maanantaina alkaa koulu mutta f that, siihen asti mennään täysissä viikonloppu tunnelmissa ja nautiskellaan!

The summer vacation is pretty much over, but because it's no fun thinking about that now I'm going to pass that subject completely. :'D On Monday school start but f that, until Monday I'm going to be enjoying the weekend feels!

Tämä viikko hurahti ohi äkkiä sen matikan kurssin takia ja mulla ei ihan kauheana ookaan asiaa tällä kertaa. Olin yksin kotona poikien kanssa viime viikonlopun ja alku viikon ku porukat oli Lontoossa. Pelasin suurimman osan siitä ajasta PS2:lla Kingdom Heartsia ku päätin että nyt on korkea aika saaha ne pelit läpi! : )

This week flew by fast because of the math course and I don't really have a lot to tell to you this time. I was alone at home with our boys (dogs) last weekend and the beginning of the week 'cause my parents were in London. Most of the time I spent alone I played Kingdom Hearts on PS2 as I decided that it was time for me to finish those games! : ) 

Lontoosta sain tuliaisiksi teetä, topin, kaulakorun ja itseasiassa myös mun tulevan yo-mekon (mutta sitä en näytä teille, vaan se jää sitte talvelle yllätykseksi). Sen lisäksi postissa tuli mahtavat aurinkolasit ja super ihanat tuotteet, josta kerron kohta vähän enemmän. : )

From London I got tea, a top, a necklace and actually also my graduation-dress (but I won't show it to you, I'm leaving it as a surprise till Winter). All of those included some new stuff that I got after the last post are really cool and fun sunglasses and products that I'm super excited about, but I'm going to tell you about those a bit later.

Sitte niihin tuotteisiin josta mainittin.... LIME CRIME VELVETINES!!! Don don doo : DD Mun on pakko myöntää että oon pysyny etäällä mistään Lime Crimen tuotteista sen skandaalin takia. Vaikka en voikaan ite sanoa että onko nämä skandaalin aiheet tosia vai eivät, koska ite henkilökohtaisesti en oo saanu todisteita puolesta tai vastaan, että voisin olla jotaki mieltä asiasta, niin silti se on jättäny vähän pahan maun suuhun ja oon jättäny Lime Crime meikit pois mun kokoelmasta.

Homma muuttu ku näin nämä Lime Crime Velvetines huulipunat. Näistä oon kuullu oikeastaan vaan hyvää ja mulla ei mattahuulipunaa oo aikasemmin ollu, joten täyty iteki kokeilla että onko nämä tosissaan niin hyvät ku mitä niiten ainakin väitetään olevan. Ja vastaus oman kokemuksen perusteella: ON.
1.Ne pysyy huulissa niinku niitten sanotaanki pysyvän ja ne lähtee pois oikeastaan vain ja ainoastaan ku ne pesee jollaki meikinpuhdistusaineella jossa on öljyä. Öljysen ruoan syöminen mun mielestä ehkä kulutti sitä huulipunaa vähän, mutta ei ollenkaan niin paljoa että sitä ois välttämättä edes tarvinnu lisätä huuliin syömisen jälkeen.
2. Pinta on mattanen niinku sen pitäiski olla. Huulipunat, jotka on mattapintasia kuulemma kuivattaa huulia paljon, ja kyllä tämä Lime Crimen velvetines tuntuu vähän kuivalta huulilla, mutta ei ollenkaan niin paljoa että se häirittis. Se mitä mää suosittelen kuitenki, tosin suosittelen tätä oli mikä huulipuna tai hulikiilto tai mikä tahansa, että aina käyttää huulirasvaa ennen ku laittaa muuta huuliin. Se tahtoo estää sen huulten kuivumisen tunteen ja estää toisaalta kaiken huulipunan menemisen niinhin huulte "rakoihin".

Mää ite henk.koht ehkä tykkään tuosta väristä "Red Velvet" enemmän ku "Suedeberry", koska tuo Red Velvet on enemmän oikeasti lämpimän punanen ja tuo suedeberry on enemmän sellanen oranssihtava punainen. Vaikka molempia oon nyt tällä viikolla käyttäny aika kivasti ja molemmat on kauniita värejä. : )

And now to the products that I mentioned before.... LIME CRIME VELVETINES!!! Don don doo : DD I have to admit that I've stayed away from Lime Crime's products because of the scandal. Even though I myself can't say whether or not the rumors about the scandal are true or not, because I've personally gotten no evidence to say Yea or Nay, it (the scandal) has left a bad taste in my mouth and I've left Lime Crime products out of my collection.

Things changed when I saw these Lime Crime Velvetines lipsticks. About these products I've heard mostly positive feedback and I haven't had any matte-lipsticks before, so I had to tried these for myself. I wanted to know whether these products are as good as they are claimed to be and the answer according to my personal experience is: THEY ARE.
1.They stay on your lips just like they are claimed to stay and they can pretty much only be removed using an oilymakeup-remover. Eating oily food may fade the lipstick a bit, but not to the extent that you'd need to re-apply lipstick on. 
2.It dries matte just like it's supposed to. Lipsticks that are matte as I've heard tend to make your lips feel dry, but these didn't make my lips feel dry enough to bother me at all. Something I'd recommend though, I'd recommend this with any basically any lip-product, always use a lipbalm before applying anything else on your lips. That helps with the dryness and stops all the lip-product from sinking into those "cracks" on your lips.

I personally prefer the color "Red Velvet" more than "Suedeberry", because Red Velvet  is more of a warm-toned red and Suedeberry has more orange in it. Though I've used both of these color rather a lot this week. : )

 Tähän loppuun vielä muutama varsin mukava kipale ja sitten ois aika sanoa taas heipä hei ens viikkoon! : )

Here are some pretty cool jams before it's time to say bye bye 'till next week! : )



 BYE BYE <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti