27.3.2013

Homiez

Heipsan taas pitkästä aikaa! Kaks viikkoa alkaa pikku hiljaa olla ohi ja niin ois suurin osa kokeistakin. Tosin huomenna alotan hiljalleen jo saksan kokeeseen lukemisen, että varmasti pääsen läpi. : D

Toivottavasti teille kaikille siellä ruutujen toisella puolella kuuluu hyvää, vaikka mää jouduinki eilen toteamaan, että mulla näyttäis olevan varsin pitkäksi venähtänyt huonokausi päällä. : ) Totesin eilen että joulukuun alusta asti ollu vähän sellanen niin ja näin olo ja aika hyvin nyt näin huhtikuun alkuunhan se on tässä venähtäny. Toivottavasti tähän asiaan tulis jotaki muutosta parempaan suuntaan näin lähitulevaisuudessa, mutta saas nähä.

Anywhay, nyt on sentään kevään yo:t menny ja ei niitä auta enää murehtia vaikka mieli tekis. Käväsin myös Rukalla tuossa viime viikolla muutaman päiväsen rentoutumassa kokeiden jälkeen. Lupailin teille jo sillon ku ilmotin, että oon poissa nää suunnilleen kaks viikkoa että olis tulossa hieman postausta jostakin, joka saattoi tai ei saattanut näyttää siltä kuin olisin tatuointeja laittanut.

Ja lähetäänpä nyt sitte heti siitä lupauksesta liikkeelle. Eli tosiaan kaksi pientä tatuointiahan sieltä ilmaantui jalkoihin, tai no nilkkoihin jos tarkkoja ollaan. En muista puhuneeni (tosin mun muisti ei nyt ihan kauhean luotettava ole) näitten suunnittelemisesta täällä tai mikä näissä symboleissa kolahti tälle vanhalle, kohta ikälopulle, koiralle nilkkaan. Pun intended.

 Eli nyt sit vähän taustaa näille yläpuolella näkyville tatuoinneilleni. Eli oikeassa jalassa olis tuollanen nuottiavainta hieman muistuttava "zibu" symboli, jonka merkitys/sanoma/miksi sitä nyt kukanenki haluaa kutsua on "Choose life" elikäs "Valitse elämä". No kolahti omaan nilkkaan ihan sanomansa vuoksi ja toivottavasti vähän voimaa antaessa erityisesti tällasten todella huonojen kausien ajoiksi.

Vasemmassa pölkyssä sitten olis tällanen "zibu" symboli, jonka merkitys, sanoma-juttu olis "Hope" elikäs "Toivo". Ihan toisia tukevat symbolit taitavat nämä olla ja välillä pitää olla vähän toivoakin että huominen olis parempi ku miltä heikkona hetkinä tuntuu.

Mää en kauhean uskonnollinen oo, ylläri pylläri, eikä kauheasti tällaset suojelusenkelit, enkelit yleensäkään tunnu mulle olevan iiiiiiihan kauhean läsnä mun elämässä. Nyt on kuitenkin muistus itelle siitä että kannattaa kuitenki pitää sitä toivoa yllä, että aina sateen jälkeen paistaa se Aurinko.

 Sitten seuraavaan aiheeseen ko, kö.
Ruka reissusta lyhyt tiivistelmä; mentiin, näin pitkästä aikaa serkkuani Teemua, tuli käveltyä tunturissa, netti oli pätkivä ja luin historian kokeeseen. : ) Yay. Ja nyt sitten spämmi Rukan kauniista luonnossa, jossa säätilat vaihtuu lumimyrskystä vajaassa 200 metrissä kirkkaaseen poutapäivään. : )
Mun iskällä on niiiiiin hyvä huumori. : )
Että sellanen reissu se.

Sitthen. Oon tässä ootellu yhtiä korkeavyötäröisiä-shortseja jo reilun kuukauden ja alan epäillä että ne on ikävä kyllä kadonnu postissa johonki kauas, kauas pois. Damn. Kauheana ei siis ostoksia oo tässä tullu tehtyä, mitkä olis minkään laisen ilmotuksen arvosta. : D Ainakaan ennen ku ne tuolta tupsahtais postilaatikkoon sisälle. 

Hiuksien juurikasvun tässä mukamasten värjäsin viime viikonloppuna, tosin otin ja tein pienen virheen, mikä nyt ei onneksi kuitenkaan ollu iso moka mun osalta. Mun hiukset on ollu nyt pitkään sellaset toooosi luumun purppurat ku oon käyttäny sellasta hoitoainetta ja sit ostin sellasen värin ku "Mystic violet", joka on niitä XXL color värejä. Yleensä ja aikaisemman kokemuksen perusteella sillä värillä on tullu mustat, jotka on sit auringonvalossa näyttäny luumun purppuroilta, mutta luonnollisesti juuri nyt se värjäs mun juuret sit sellasiksi tosi syvän punertaviksi ja muu pää on vaan musta, joka kivasti auringonvalossa sitten päättää näyttää luumun väriseltä. *sigh* Noh, uudelleen en ala värjäämään ja hieman hymyili kun äiti, joka yrittää aina hienovaraisesti kattoa etten värjää tätä mun päätä, sano mulle että mun pitäis värjätä juurikasvu pois. : D Tämä kertoo jo paljon, koska yleensä ku mulla näkyy juurta 2mm oon valmis tuhoamaan mun hiukset. 
Tämän väriset ne on nyt ollu pitemmän aikaa jo.
Ainakin siihen asti että tämä otti ja meni pissaamaan mun hienon värin päälle. : <

Vieläköhän mulla oli jotain........
Ai niin tein piiiitkästä aikaa videon (siis meikkivideon) YouTubeen!


 Siinäpä ois tällanen mun keväinen vähän lämpimämmän sävyinen hiuksineen päivineen -look. : ) Ja toki voisin suositella vilkasemaan myös muita mun videoita, jos ei sinne mun YouTubeen ole vielä eksyny. ; )

Ajattelin yrittää itseasiassa tässä nyt ku sopivasti on viikko lomaa koulusta koeviikon hienon järjestelyn takia niin toisen videon, että ei tulis taas tosi pitkiä taukoja. : ) Ehotukset olis tosi kiva juttu, koska mulla tahtoo ideat loppua ja sitten en saa mitään videoita aikaseksi.





 Jeps. Eiköhän tämä ollu tässä tältä istumalta.

Ensi viikkoon sitten, millon luultavasti on alustavaa syntymäpäivä-postausta ku tosiaan synttäritki ois tässä kohta puoliin. : DD

Moikka!! <3 : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti