8.3.2013

Boo

Kyllä mää nyt vielä tällä viikolla kirjotan merkinnän... : D Ens viikko ja sitä seuraava viikko on sitte vähän kysymysmerkin alla, että tuleeko postausta vai ei.

Hiihtoloma on hiihtolomaksi ollut erittäin perseestä kun on pitäny lukea ja ei nyt ihan älyttömästi oo ollu tekemistä. Noh, onneksi en tosin ole ainoa joka kärsii kirjotusten takia stressistä ja ei oo ihan älyttömästi levänny tän loman aikana.

Nytki tuossa vieressä odottaa lista epäsäännöllisistä verbeistä, joiden lukeminen ei yhtään houkuttelis, mutta pakko se vaan on. Parempi siis ehkä tehä tähän super nopea recap viikon tapahtumista ja palata takas kirjojen pariin....

Viime viikonloppu lähti käyntiin kun lähin perjantaina illalla extempore reissulle baariin, koulukaverin Eemelin kanssa. Noh...... lauantaina sitte vähän vitutti, näin nätisti sanottuna, että lähin sinne. : )
Noooh.... onneksi aamulla Bono tuki mua henkisesti ku nukuin poikien paikalla takkahuoneessa. : )
 Siskon oma tukihenkilö. <3

Loppu viikonloppu meni kirjotellessa historian esseetä loppuun ja varsinaisesti mitään kovin sen kummosempaa meininkiä ei ollu. : (
Totesin haaveilevani edelleen siitä hetkestä, että mun hiukset on kasvanu pitkiksi (never going to happen)
Suunnitelmia meni vähän mönkään ku Keltsun oli tarkotus tulla meille ke-pe, mutta tikkuja tuli rattaisiin sen verran, että piti perua koko homma. No, onneksi reissu Katalle ei kuitenkaan peruuntunu ja meillä oli kyllä varsin ilosta jälleen kerran. : D Eräs kissa, nimeltä Vili vei mun sydämen siellä ja nyt oon kauheissa tuskissani. 
 THIS DAMN CAT IS SO CUTE! 

 Me myös käytiin vähän seikkailemassa tyhjillään olevassa talossa, Katan lähellä. Oli varsin mielenkiintoinen ja jännittävä reissu. :'D

 Luonnollisesti mun hienolla tuurilla oon onnistunu vilustuttamaan itteni ja tässä onki sitte keskiviikosta asti pyörähdelty vain ja ainoastaan kotona sisällä ja ulkona vähän lumitöissä/hakemassa takkaan puita, ja varsin el naturel olotilassa. Oon lähinnä kattonu elokuvia ja sarjoja ja nyt tänään sitten alotin ettimään (tosi typerää, mutta en vaan enää jaksa derpherp lukea kokoaikaa) uutta peliä, mitä vois vähän pelailla tässä samalla koneella, aina sen jälkeen ku oon lukenu sen mitä oon päättäny sille päivälle luettavaksi.
Motherfucking nuha...

 Elokuvasuosittelu!!!! Sellanen elokuva ku "The Help" (2011), oli aivan sika hyvä! : D

Musta tuntuu, että siinä oli nyt kaikki tältä istumalta taas. 

Ilmottelen, sitten niistä seuraavien viikkojen merkinnöistä, kuhan nyt sinne asti selviäis.. : D

Moikka!! <3

4 kommenttia:

  1. Sulle sopis nuo pitkät hiukset aivan uskomattoman hyvin x.x.

    Myös pitää mainita että ilman meikkiäkin (ilmeisesti?) näytät hyvältä, jopa nuhasena ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En millään malttais odottaa, että mun hiukset tosissaan kasvais pitkiksi. : < Joku päivä vielä saan mun unelmien ihanat pitkät hiukset ja voin ratsastaa lohikäärmeellä punaiseen auringonlaskuun!

      Erityisesti ilman meikkiä ja nuhasena olen varsin hyvän näköinen ; ) Sillon olen parhaimmillani : D

      Poista
    2. Itse kun hiuksia kasvatin, niin tuskaa oli siihen asti kunnes ylittivät (tai alittivat miten sen nyt ottaa) hartiat pituudeltaan. Siihen mennessä niihin oli jo niin tottunut ja kiintynyt, etten enää haluaisi niitä hävittää ikinäkoskaan.

      Tsemppiä kasvatukseen! Kyllä sitä hyvää malttaa odottaa :D

      Poista
    3. Kyllä se tästä kun vitamiineja yrittää syödä ja pitää hiukset kunnossa! : )

      Poista