8.2.2013

Myönnän

Olin yksi niistä yli 40 000 lukiolaisesta joka pääsi tänään nauttimaan niinkin suuresta riemusta kuin äidinkielen ylioppilaskirjoitusten tekstitaitovastaukset. Jes. : ) Oli ihan sika hubaa, ja oon niin mielissään, että maanantaina on ruotsin ylioppilaskokeen kuulunymmärtämisosa. : )))

Not.

Tää viikko ja oikeastaan viime viikonloppukin on ollu erityisen tylsiä. Oon lähinnä yrittäny lukea kokeisiin, mistä ei oo varsinaisesti tullu mitään, istunu kotona ja ihmetelly, että "nii-i sieltä ne yo:t pamahti niskaat, vittu että stressaa". Ei siis oo kauheana mitään raportoitavaa, mutta revitään nyt tästä etes jotaki!

Ensinnäkin: tein omenakaurapaistosta tuossa pari päivää sitten ja ajattelin teillekin tulla lauleskelemaan, että oli ihan jäätävän hyvää, vaikka olikin toinen kerta ikinä ku ite pääsin sitä tekemään. 
Onneksi omenakaurapaistos ei näytä samalta ku se maistuu... : D

Sitten suosittelen lämpimästi käymään jonku tosi monen vuoden välein läpi joitaki vanhoja kaappeja, nimittäin sieltä saattaa tupsahtaa yllättäviä aarteita
Pitemmän aikaa oon jo kaivannu kultasia asusteita, koska mulla ei niitä kauheana oo. Niinku varmaan monella muullaki, mulla on lähinnä hopeisia asusteita, koska ne vaan yksinkertaisesti sopii melkein kaiken kanssa ja joka tilanteessa. Nyt kuitenki ku sain Keelalta tuon ihanan korun, mulla on yks ihana kultanen sormuski niin oli jo aika kasvattaa kultasten asusteiden määrää. Tässä sitten pari iltaa taaksepäin tuli vastaan siskon hylkäämä vyö, joka vaan yksinkertaisesti osuu täydellisesti nappiin tuon korun kanssa!

Ja nyt pitää kertoa ku mää löysin uuden ihanan ihmisen maailmasta. 
Awwyis.
Macklemore (Ben Haggerty)


This man is awesome. <3 And that song is fucking awesome. Vaikka rap ei yleensä ookaan mun juttu, niin tuo on vaan niin älyttömän hyvä.

Ja nyt myönnän, että mun täyty tilata itelle about 40€ edestä kivoja juttuja piristykseksi näitten surkeiden aikojen lohdutukseksi. : < Tulossa on hame, villapaita, paita, 60 paria tekoripsiä ja legginsit. Varmaan tässä lähitulevaisuudessa uskallan tilata vielä vähän jotaki muutaki, mitä en tuossa vielä mainunnu, ku oon saanu säästettyä kesätyörahoista ja lapsianhoito työstä tällasten ei-niin-kivojen-aikojen varalle. : ) Onneksi joskus sentään oon viisas ja säästän aina rahaa pahan päivän varalle. Eipähän ikinä iske hätä! Suosittelen. Kuvatuksia ilmaantuu yllämainituista tavaroista vasta sitte ku ne tulee ja siihen saattaa kyllä mennä taas aika kauan (Kiinassa on uuden vuoden [kuulemma?] juhlinnat menosas ja sieltä postit alkaa liikkua vasta 15. pv jälkee).

Sit vielä loppuun pläjäys musiikkia ennen kuin häivyn ja toivottavasti alan lukemaan ruotsia! sori ku oli näin kuvavajaa päivitys, mutta näinkin käy joskus. : )




Ens viikolla luultavasti odotettavissa penkkarihumua, kertomuksia siskon ja Niklaksen kanssa ajan vietosta, mahdollista märisemistä ruotsin kuuntelusta ja sellasta!

Moikka! : ) <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti