15.12.2012

Lounge

Jouluun ei oo enää kauaa... Ja onneksi oon hoitani kaikki lahjaostokset, jotka mun vastuulle jätettiin. : D Ei siis kauheana joulusta stressiä!!!
Tosin koulun kanssa on tässä melkosta sählinkiä, enkä tykkää yhtään. : ( Siitä selvitään niinku aina, joten enpä siihen sen suuremmin paneudu.

Oon ollu varsin laiska ootamaan kuvia tässä kulahtaneen viikon aikana, eikä tekstiäkään tulee varmaan iiiihan älyttömästi. Luulis, että ens viikon merkinnällä vois jo olla vähän enemmän pituutta ku on huone joulusiivottu, toivon mukaan kaikki, mitä pitäis postissa tulla, saapunu ja niin edelleen. : )

Eli siis sain tässä viikon aikana yhen mun tilauksista postissa. Rannekoru-sormuksen : DDD Se on varsin söpö, mutta älyttömän heiveröinen... Menee kyllä rikki tosi helposti ja oon sen jo pari kertaa saanu korjata.
Sitten tuossa eilen, perjantaina tuli kans käytyä vähän kaupungilla ostoksilla Keelan kanssa ennen ku menin kouluun. : D Ostin uuen  hatun/myssyn, mekon ja kynsilakan. : ) Mekko on aivan huippu! Tosi hyvä etenki koska se on omasta mielestä kuitenki aika klassinen niin sitä voi käyttää melko monessa tilanteessa. : ) Myssy oli vaan niin älyttömän söpö, että se oli pakko ostaa. XD Vaikka en kultasia asusteita yleensä ikinä käytäkään. Kynsilakan ostin ihan vaan että sain sellasen 10€ arvosen lahjakortin Seppälästä, mutta nyt itseasiassa just tänään aamulla löin sen lakan kynsiin ja se onki yllättävän hyvä. : o
 Kynnet tässä viimeaikoina on ollu niin eripitusia, että oli pakko ne leikata kaikki lyhyiksi. Eilen ku ostin sen kynsilakan niin tuli heti himo kokeilla sitä lakkaa geelikynsiin. Sen lisäsi mulla vielä on tää himo niihin pisaran muotosiin kynsiin.... joten eilen sitte poltin illastani 5h siihen että hankasin ja viilasin, liimasin ja lämmitin itelle geelikynnet pitkästä aikaa! : D En  muistanu että niissä oli ihan niin paljon hommaa ja sain nämä valmiiksi vasta kahen aikaan yöllä... (Hieman, mutta yllättävän vähän ongelmia kuitenki kirjottamisen kanssa näppäimistöllä suhteessa siihen kuinka pitkät nää kynnet on... )
 awwyis claws. 


Ehottomasti tämän seasonin lempi varustusta on ollu mulla villapaidat ja villasutkat, parhaiten toimien legginsien ja shortsien kanssa (aina ku ei oo liian kylmää). Erityisesti iskän villapaidat on ollu kovassa käytössä. : DDD lisänä myös 2 koiraa on hyvä asuste!!!

Mulla on myös joku ihan uus juttu että ku kirjotan kuuntelen just sellasta lounge musiikkia, mitä monesti kahviloissa jne. kuulee. : o Se on jostaki syystä hyvää kirjotusmusiikkia mulle. Yleensä kuuntelen sitä jostaki nettiradiosta. : )

Nyt oon koikkeloinu tässä jo tarpeeksi kauan. : D Lähen tästä tekemään loppuja joulujuttuja vielä valmiiksi.

Moikka!!! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti