4.7.2013

I'm a superhero, son.

Heippa vaan sinneki. Torstaipäivitys (ainaki mää luulen että tänään on torstai) pyörähtää käyntiin tälle viikolle. Yayus. Päivittelen tänään vaikka se normi onki perjantaina mutta let's be real, yks päivä sinne tai tänne, no one cares. Etenki se että postaa etuajassa tuskin on kauheana kenenkään ärsytyshermoja kutkutellu.

Tuntuu oudolta olla lomalla ja ärsyttää vähän ku aika tuntuu menevän supernopeeta etenki nyt ku sisko ja Niklas on täällä. Voi kun tää loma vaan jatkuis ja jatkuis ja ei tarvis miettiä että okei enää pari päivää ja sitten alkaa opiskelu yo-kokeita varten. *syvä huokaus* En ala kauheana tästä opiskelun starttaamisesta marmattaan koska ei kovin montaa yllätä että sei oo kovin kiinnostava aihe. Lyhyesti tiivistettynä tää alotus menee näin: luen kirjoista tiivistelmät, otsikot ja väliotsikot, muistelen mitä siinä kappaleessa puhuttiin ja sitten myöhemmin lomalla oikeasti luen kaikki kappaleet. Matikan osalta: fuck that shit. En edes halua ajatella matikkaa vielä. YÄK.
I'm saying fuck no to this ^
ONNEA KAIKILLE JOTKA PÄÄSI KOULUIHIN JOIHIN HALUS TAI YLEENSÄ PÄÄSI JOHONKI KOULUUN. TEILLE JOTKA EI PÄÄSSY KOULUUN TAI JÄI HAALUTTU PAIKKA SAAMATTA, DO NOT WORRY VIELÄ ON KOKO ELÄMÄ EESSÄ JA EI OO MITÄÄN KIIRETTÄ MIHINKÄÄ.

Anywhay, viime viikolla kerroin että värjään juurikasvun ja muutenki vähän päivittelen tätä mun kuontaloa. Saksia en oo tähän päähän tylsistyttäny, pidän edelleen siitä kiinni että kasvatan näitä, mutta värien kanssa aloin taas leikkimään.
Täs mä värjään mun hiukxii



 Tällasta pienehköä liukuvärjäystä aka. ombrea oli tarkotus saada aikaseksi. (parempia kuvia vielä tulossa jollaki vuosituhannella kun saisin aikaseksi) Ihan hyvin onnistu vaikka ite sanonki ja tää on varmaan eka kerta ikinä kun mulla on jotku vähänkään "erikoisemman" väriset hiukset ku sekä äiti että sisko tykkää, ja peräti minä iteki tykkään. So all and all: win-win.

Ihan yksikseni tämän väänsin itelleni, että jos joku haluaa kysyä vinkkejä (täysin ammattitaidottomalta DIY hiustenkäsittelijältä, minä siis en todellakaan ole ammattilainen) miten tämä tehdään niin mielellään kommenttia alle, pistän ohjetta tulemaan vaihe-vaiheelta. Kuvia ite prosessista ei kauheana oo, mutta luulisin että pystyn selittämään sen suhteellisen yksinkertaisesti ja selkeästi ilman kuviakin.


 Jees paketteja on saapunu taas pari kappaletta ja postin ihmiset välittivät minulle topin, hupparijutun ja kengät. : ) Kaikki nämä ostokset oon jällee tilannu eBaystä, mistä suurimman osan uusista tavaroistani tilailen.

 Uuu guys te ette tiiä kuinka rakastan noita kenkiä! Holy hell ne on vaan niin ihanat. ja söpöt. <3 Sorry I'm not sorry! Nuo kengät on vähän oudon muotoset, siis musta tuntuu että mun jalka on hassussa asennossa kengät sisällä ku nuo on mulla jalassa, mutta toisaalta ne on uusituoreet suoraa postista ja ne aikavarmasti käytössä muotoutuu paremmin mun jalkoihin. ARE THEY NOT CUTE AS HELL!?

Nyt ku mää alan miettimään niin tässä taas oliki melkein kaikki mitä halusin sanoa tässä postauksessa. :'D Niin sisällöllisesti syvällinen postaus. : )))))

Reissu Tallinaan ois tulossa tulevaisuudessa ja pohdin tässä että haluanko mennä sinne kalpeana kalkkikivenä vai ruskettuneena rusakkona. Tää on vielä avonainen kysymys ja toivoo ehdotuksia harkittavaksi.

Jees. Ens viikon postaus on varmaan tulossa pe tai la, en oo ihan varma vielä. Se selviää sitte ens viikolla.


Jep, tämä tästä tältä erää.

Toivottavasti palaamme ens viikolla näissä merkeissä taas.

Moikka!!! <3 

2 kommenttia: